سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از درخشش هافبک ۲۰ ساله تیمش در بازی خارج از خانه در کوپا دل‌ری ابراز رضایت و در عین حال تأکید کرد که به خاطر این گل‌ها جایگاه او در تیم تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان تیم دسته سومی سالامانکا بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود.

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها تیمش را با ترکیبی تقریباً مشابه با بازی‌های قبلی به میدان فرستاد، اما در نهایت گل‌هایی که پیروزی میهان مادریدی و صعود آن را تضمین کرد، توسط یک بازیکن نیمکت‌نشین به ثمر رسید؛ براهیم دیاس.

دیاس با به ثمر رساندن گل‌های دوم و سوم رئال مادرید، تیمش را که تنها پنج دقیقه پس از دریافت گل تساوی پیش انداخت و با گلزنی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم پیروزی آن را تضمین کرد.

با این وجود زیدان تأکید کرد که درخشش دیاس ۲۰ ساله در این مسابقه سبب نمی‌شود که او انتظار ورود به ترکیب اصلی رئال مادرید را داشته باشد.

زیزو در پایان بازی گفت: من از عملکرد براهیم و گل‌هایی که زد، راضی‌ام. هر کدام از ما اگر در این تیم هستیم، موظفیم که خوب کار کنیم نه چیز دیگر. چنین بازی‌هایی اوضاع را تغییر نمی‌دهند. اینجا هر کسی جایگاه خودش را می‌داند و من هم از تمام بازیکنانم راضی‌ام. انتقال براهیم؟ اگر احتمالی برای رخ دادن چنین اتفاقی وجود داشته باشد، تا قبل از ۳۱ ژانویه مشخص خواهد شد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در ارزیابی بازی و عملکرد تیمش گفت: می‌دانستیم که با چه حریفی طرف هستیم و شرایط بازی در این زمین بسیار کوچک چطور خواهد بود. با این حال با توجه به اینکه این بازی در جام حذفی برگزار می‌شد و ما هم می‌‌خواهیم امسال قهرمان آن شویم، انگیزه بازیکنان به اندازه کافی بالا بود. در کل شب سختی بود و ما هم برای جلو بردن توپ در زمین بازی مشکلاتی داشتیم. وضعیت چمن زمین هم به نوبه خودش به مشکلات ما اضافه می‌کرد. با این حال خوشحالیم که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم.

جام حذفی اسپانیا| رئال مادرید در خانه سالامانکا به دور بعد رسید

زیدان درباره مصدومیت گرث بیل، زننده گل اول رئال مادرید که در دقیقه ۵۳ جای خود را به براهیم دیاس داد هم گفت: او از ناحیه قوزک آسیب دیده است، اما فکر نمی‌کنم که مصدومیتش جدیدی باشد. فردا معاینات بیشتری روی پای او صورت خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.