سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی خانگی بانوی پیر مقابل رم و صعود به نیمه نهایی کوپا ایتالیا تمجید خاصی از ستاره پرتغالی تیمش به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، میزبان رم بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد که گل نخست این بازی را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و گل‌های بعدی هم توسط رودریگو بنتانکور و لئوناردو بونوچی رقم خورد.

رونالدو در حالی با گلزنی‌اش به پیروزی یووه کمک کرد که در بازی قبلی این تیم در سری A مقابل پارما هم هر دو گل پیروزی ۲ بر یک بانوی پیر را به ثمر رسانده بود. یوونتوس با پیروزی مقابل رم راهی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد جایی که باید با برنده مصاف تیم‌های میلان و تورینو دیدار داشته باشد.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس پس از این بازی گفت: در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم شروع‌مان جالب نبود. البته بعد از مدتی، دوباره مقابل تیمی که خوب پاسکاری می‌کرد، اوضاع را تحت کنترل داشتیم. جیجی بوفون هم واکنش‌هایی داشت که نشان می‌داد او هنوز روی فرم است و یک دروازه‌بان طراز اول.

ساری افزود: داگلاس کاستا هنوز آنقدر آماده نیست که بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند، اما به نظر می‌رسید که پیشرفت محسوسی داشته است. رونالدو از نظر فیزیکی و روانی در سطح خارق‌العاده‌ای قرار دارد و به طور منظم گلزنی می‌کند. از نظر فردی من نمی‌توانم حوزه‌ای را ببینم که رونالدو در آن هنوز پیشرفت نکرده باشد. شاید فقط در بعضی از کارهای تدافعی او بتواند بهتر از چیزی باشد که الان هست. من به هیچ شیوه‌ای نمی‌توانم فرم فعلی رونالدو را تحسین نکنم. باید به مادر او به خاطر به دنیا آوردن چنین اعجوبه‌ای آفرین گفت!

روند مصدومیت بازیکنان یوونتوس با خروج لنگان لنگان دفاع راست این تیم دانیلو از زمین بازی که جای خود را به خوان کوادرادو داد، ادامه پیدا کرد.

ساری در این باره هم تأکید کرد: الکس ساندرو دچار مصدومیتی عضلانی است و کوادرادو هم آنفولانزا داشت. حالا تعداد مدافعان کناری‌مان کمتر هم می‌شود. اگر نتوانیم راه حل دیگری پیدا کنیم، آن وقت ممکن است بلیز متویدی را در خط دفاعی قرار دهیم.

یکشبه هفته آینده ساری برای اولین بار پس از ترک ناپولی به سن‌پائولو برمی‌گردد. او در این باره هم اظهار داشت: حضور من در ناپولی یک تجربه عادی نبود. هدایت ناپولی چیزی بود که من با تمام وجودم آن را دوست داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.