سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با شهروند ساری را روز سیاه فوتسال نامید.

اکبر تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین در گفتگو با ایسنا، در مورد اتفاقات بازی تیمش با شهروند ساری در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: یک کمیته حقیقت یاب بگذراند و فیلم بازی رفت و برگشت را ببیند و حتی نفراتی از ساری بگذراند و ببیند در بازی رفت چه اتفاقاتی افتاد و در بازی برگشت چه شد. بازیکن همه چیز را برای ناموسش می گذارد اما اینطور فحاشی کردند. ما از آقای نجاریان توقع نداشتیم. نباید برای یک بازی همه چیز را زیر پا گذاشت. ما می‌خواستیم بین دو نیمه به زمین نیاییم. طبق قانون این بازی را ۲۰ هیچ هم می باختیم فرقی با یک هیچ نمی کرد و کار به بازی سوم کشیده می شد.

تقوی ادامه داد: ادامه این بازی عقلانی نبود و به شعور ما اهانت می‌شد. اگر کمیته انضباطی به این بازی ورود نمی‌کرد جای تعجیب داشت. ما فیلم بازی رفت را داریم و تمام آن را ببینید و مشاهده کنید که آیا از این خبرهایی که در ساری بود در بازی رفت چیزی وجود داشت؟

سرپرست تیم ستارگان ادامه داد: آقای نجاریان مدیرعامل شهروند ساری در بعضی صحنه‌ها لیدری کرد و ایستاد تا تماشاگران هر کاری خواستند بکنند. متاسفانه روز سیاه فوتسال رقم خورد. مجوز این بی احترامی‌ها را دوستان صادر کردند. مگر می‌شود فرماندار و شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان ساری در سالن باشند و به راحتی می‌بینند که به جوان‌های این ممکلت اهانت می‌شود و واکنشی نشان نمی‌دهند. سالن ساری کاملا غیر استاندارد است و هیچ کارشناسی آن را قبول ندارد. ما هم از سال آینده دیگر در این سالن بازی نمی‌کنیم.

تقوی همچنین بیان کرد: چند هفته پیش در بهبهان تیم اهورا در بازی با ما برای بقا می‌جنگید اما تماشاگران این تیم این کارها را نکردند. قرار بود سرمربی تیم ملی این بازی را از نزدیک ببیند اما شماره او را به تماشاگران دادند و زنگ زدند او را تهدید کردندکه به سالن نیاید. من با آقای ناظم الشریعه تماس گرفتم و تائید کرد که این تماس ها بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.