سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است و این شرایط اصلا مناسب نیست. فرهاد مجیدی به حق نگران مصدومیت بازیکنان است و ما باید زمین تمرین مناسب داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره موضوع زمین تمرین این تیم و حاشیه های ایجاد شده گفت: در روز دیدار با داماش با پیمانکار زمین صحبت کردم و به ایشان گفتم که تعداد کارگران برای جمع‌آوری کاور کم است و باید تعداد آنها بیشتر شود. در آن روز حتی بازیکنان به پیمانکار کمک کردند اما ایشان موضوع طلب از باشگاه را مطرح کرد که به ایشان گفتم این موضوع با مذاکره قابل حل است و تا زمان پرداخت باشگاه به صورت نقدی هزینه ها را پرداخت می کنم و با توجه به برنامه تمرینی تیم که دو روز در سالن است فرصت برای انجام امور را دارید.

او در ادامه تصریح کرد: ما چند روز در سالن وزنه ریکاوری و تمرین کردیم و در روز تمرین اصلی به من گفتند که روی زمین کاور نیست و برف نشسته است. سپس به تهرانسر رفتم و آنجا نیز برف بود و چند چمن طبیعی را بررسی کردم که همگی مشکل برف داشتند. این موضوع را تا پاسی از شب پیگیری کردم اما در نهایت نتوانستیم چمن طبیعی پیدا کنیم. زمین غدیر نیز میزبان یک مسابقه رسمی بود و زمین امام رضا نیز مشکل برف داشت به همین دلیل به زمین مدرن در منطقه ۱۷ رفتیم که تازه تاسیس بود.

رمضانی در بخش بعدی صحبت های خود خاطرنشان کرد: از بازیکنان و کادرفنی خواهش کردیم تا مشخص شدن وضعیت در این زمین تمرین کنند و در نهایت با زمین دو آزادی به توافق رسیدیم اما باید هر چه سریعتر یک تصمیم کامل و جامع برای زمین تمرین تیم اتخاذ شود. استقلال تیم بزرگی است و این شرایط اصلاً مناسب نیست. فرهاد مجیدی به حق نگران مصدومیت بازیکنان است و ما باید زمین تمرین مناسب داشته باشیم تا بیشترین بهره را از جلسات تمرین بگیریم و مناسب نیست که به فکر مشکلات روزمره باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.