سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از جذب پاتوسی، در واکنش به صحبت برخی که او را خرید خوبی برای فولاد نمی‌دانستند، گفت: در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم زیرا پاتوسی یکی از بهترین بازیکن‌های ایران بوده است و با شناخت کافی جذب شد.

جواد نکونام امروز، یکم بهمن‌ماه پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر دو کوهه اندیمشک که با برد ۱۴ بر صفر فولاد همراه بود، اظهارکرد: قرار بود تمرینات‌مان را پس از ۱۱ روز استراحت آغاز کنیم، ولی با توجه به برنامه اعلام شده، مجبور به تغییر برنامه‌مان شدیم. برای تعطیلات نیم‌فصل، دو تا سه بار برنامه‌مان را تغییر دادیم و در نهایت قرار است بازی‌های ما از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز شود. در تعطیلات نیز تمرینات خوبی داشته‌ایم، البته سه بازیکن‌مان که همراه با تیم‌ملی امید بودند، خیلی دیر به تیم اضافه شدند، ضمن این‌که بازیکنان جدیدی هم جذب کرده‌ایم که باتوجه به این‌که از تعطیلات آمده بودند و شرایط مسابقه نداشتند، مجبور هستیم آن‌ها را در دو سه هفته باقی مانده تا آغاز نیم‌فصل دوم آماده کنیم تا ان‌شاءالله تا هفته هجدهم یا نوزدهم برای بازی با تمام توان آماده شوند.

در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که پس از جذب پاتوسی ‌گفته می‌شد که او خرید خوبی نبوده است، اما پاتوسی امروز نشان داد که آماده است و آیا شما از جذب او رضایت دارید؟ گفت: در مورد صحبت‌های غیرمنطقی جوابی ندارم زیرا پاتوسی یکی از بهترین بازیکن‌های ایران بوده است و با شناخت کافی جذب شد. حتی زمانی که او در امارات بازی می‌کرد، در مورد شرایط او پرسیدم و با اطلاعات کامل جذب شد. این‌که از نظر بدنی آماده نیست هم به این دلیل است که در تعطیلات سال نو بوده و تمرین نداشته است. همچنین در دو سه بازی پایانی تیم امارات هم کم بازی کرده است. پاتوسی فوتبالیست کاملا با کیفیتی است و در این پست به جذب بازیکن نیاز داشتیم. از باشگاه نیز برای جذب پاتوسی قدردانی می‌کنم که توانستیم در رقابتی که چند تیم به دنبال او بودند، این بازیکن را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ بازی با استقلال تهران مشخص شده است؟ عنوان کرد: خیر، تاریخ جدید اعلام نشده است اما هر زمان به ما اعلام کنند، آماده بازی هستیم.

جذب بازیکن اسمی یا فوق ستاره برایم مهم نبود

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا چهار بازیکن جذب شده، مدنظر شما بودند و آیا بازیکن دیگری جذب خواهد شد؟ گفت: یارگیری در نیم‌فصل خیلی سخت است زیرا هیچ تیمی بازیکنان خوب خود را از دست نمی‌دهد. اما با توجه به این‌که نیاز داشتیم در برخی پست‌ها بازیکن کلیدی جذب کنیم، سعی کردیم تا آن‌جا که می‌توانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. مهم‌تر این‌که تلاش کردیم بازیکنان با کیفیتی را که بتوانند به تیم کمک کنند، جذب کنیم. این‌که بازیکن اسمی یا فوق ستاره بگیریم، مهم نبود. برای من مهم این است، بازیکنی جذب شود که با تمام توان برای فولاد بازی کند و زحمت بکشد.

انتخاب‌های دیگری هم داشتیم

به گزارش ایسنا، نکونام در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکنانی چون سینا زامهران و زبیر نیک‌نفس نیز جزو اولویت‌های شما بود؟ عنوان کرد: زامهران، بازیکن تیم‌ملی امید است و می‌تواند آینده این فوتبال و تیم‌ملی کشور باشد. نیک‌نفس را هم از زمانی که در نفت آبادان بود، می‌شناختم و زیر نظر داشتم. او در ذوب آهن یکسری مشکلات داشت و در نهایت جدا شد و به فولاد پیوست. ما انتخاب‌های دیگری هم داشتیم ولی در نهایت بازیکنانی را که می‌توانستیم جذب کنیم تا در کنارمان باشند، همین نفراتی هستند که اکنون جذب کرده‌ایم. ما به دنبال این بودیم که در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم، تقویت شویم.

برای تیم‌ملی برنامه نداده بودم

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم‌ملی از شما برنامه گرفته شد؟ گفت: خیر، من برنامه‌ای نداده بودم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که گفته می‌شود علی دایی، سرمربی تیم‌ملی شده است، نظر شما در این زمینه چیست؟ خاطر نشان کرد: هر کسی سرمربی تیم‌ملی شود،‌ برای او آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم تیم‌ملی کشورم به موفقیت برسد.

زور و قدرتی در فوتبال و AFC نداریم

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره تصمیم AFC مبنی بر گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: با توجه به این‌که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، شاید اظهارنظر در این زمینه درست نباشد. اما باید بگویم ما زور و قدرتی در فوتبال و AFC نداریم. در جام ملت‌هایی که برابر استرالیا با آن شرایط حذف شدیم نیز همیشه این ضعف مشهود بوده است.

عربستان و کویت با لابی راحت کار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود:‌ پس تا زمانی که در AFC‌ و فیفا قدرت نداشته باشیم، همین اتفاقات می‌افتد. می‌بینید که با لابی، عربستان، کویت و دیگر کشورها راحت می‌توانند کارهایی انجام دهند ولی ما هنوز نمی‌توانیم. این‌که فقط لیگ داخلی را برگزار کنیم و یک تیم قهرمان شود، کاملا تیم‌ها را بی‌انگیزه می‌کند زیرا مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند، به عرصه بین‌المللی برسند. تیم‌ملی و جام باشگاه‌های آسیا یک ویترین است و اگر قرار باشد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم، فوتبال ما، تیم‌ملی و ملی‌پوشان‌مان ضرر می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.