سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط زمین تمرین این تیم، گفت که مناسب نیست آبی‌پوشان به فکر مشکلات روزمره خود باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید رمضانی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه استقلال، درباره حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون زمین تمرین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در روز دیدار با داماش، با پیمانکار زمین صحبت کردم. به او گفتم که تعداد کارگران برای جمع‌آوری کاور کم است و باید تعداد آنها بیشتر شود. در آن روز حتی بازیکنان به پیمانکار کمک کردند، اما او موضوع طلب از باشگاه را مطرح کرد که گفتم این موضوع با مذاکره قابل حل است. گفتم تا زمان پرداخت باشگاه، هزینه‌ها را به‌صورت نقدی پرداخت می‌کنم و با توجه به برنامه تمرینی تیم که دو روز در سالن است، فرصت برای انجام امور را دارید.

او تصریح کرد: ما چند روز در سالن وزنه، ریکاوری و تمرین کردیم. در روز تمرین اصلی به من گفتند که روی زمین کاور نیست و روی آن برف نشسته است. سپس به تهرانسر رفتم که آنجا نیز برف بود و چند چمن طبیعی را بررسی کردم که همگی مشکل برف داشتند. این موضوع را تا پاسی از شب پیگیری کردم، اما در نهایت نتوانستیم چمن طبیعی پیدا کنیم. زمین غدیر میزبان یک مسابقه رسمی بود و زمین امام رضا (ع) نیز مشکل برف داشت. به همین دلیل به زمین مدرن در منطقه ۱۷ رفتیم که تازه‌ تأسیس بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از بازیکنان و کادر فنی خواهش کردیم تا مشخص شدن وضعیت، در این زمین تمرین کنند و در نهایت با زمین شماره دو یآزادی به توافق رسیدیم، اما باید هر چه سریع‌تر تصمیمی کامل و جامع برای زمین تمرین تیم اتخاذ شود. استقلال تیم بزرگی است و این شرایط اصلاً مناسب نیست. فرهاد مجیدی به‌حق نگران مصدومیت بازیکنان است. ما باید زمین تمرین مناسب داشته باشیم تا بیشترین بهره را از جلسات تمرین ببریم و مناسب نیست که به فکر مشکلات روزمره باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.