اکبر تقوی، سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت که اگر دیدار سوم این تیم مقابل شهروند ساری در سالنی خالی از تماشاگر یا زمین بی‌طرف برگزار نشود، تیم ورامینی در این بازی حاضر نمی‌شود.

اکبر تقوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین با خروج تیم ورامینی از زمین اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) هر چه بی‌فرهنگی بود، دیدیم. علی رهنما بازیکن ما، انواع توهین‌ها را شنید و اعضای تیم شهروند فقط بازی رفت را بهانه می‌گرفتند اما ما سه هفته قبل هم در این سالن بازی کردیم و همین فحش‌ها را شنیدیم.

وی با اشاره به حضور مدیران استانی در سالن سید رسول حسینی ساری تصریح کرد: مسئولان شهری از جمله شهردار ساری در سالن بودند اما هیچ واکنشی نشان ندادند. آنها حداقل می‌توانستند به نشان اعتراض، سالن را ترک کنند. مأموران نیروی انتظامی دستور داشتند که تنها در درگیری‌های فیزیکی دخالت کنند و از این رو تماشاگران هر چیزی می‌گفتند. نماینده فدراسیون فوتبال گفت که هیچ اتفاقی نیفتاده است. متأسفانه دوربین‌های ما را و حتی تلفن همراه اعضای هیئت‌مدیره را گرفتند. با این حال خوشبختانه فیلم درگیری‌ها منتشر شد.

سرپرست تیم ستارگان ورامین با بیان اینکه در همه جا فحاشی رخ می‌دهد اما نه با این شدت، خاطرنشان کرد: سالن ساری بسیار کوچک بوده و گنجایش آن، پنج هزار نفر است. تمرکز بازیکنان ما با فحاشی هواداران به هم خورده بود و دروازه‌بان ما، توپ را اشتباهی به بازیکن حریف پاس می‌داد. برخی می‌گویند به‌خاطر تفاضل گل از زمین بیرون آمدیم اما تفاضل گل در پلی‌آف معنا ندارد.

تقوی با بیان اینکه می‌خواست در دقایق اول بازی، تیمش را از زمین بیرون بکشد که بازیکنان نپذیرفتند، به تسنیم گفت: بین دو نیمه، اعضای هیئت‌مدیره باشگاه گفتند وارد زمین نشوید که باز هم بازی کردیم. احساس می‌کنم این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود و توسط افرادی شناخته‌ شده انجام می‌شد. نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهروند) که دوست قدیمی ماست، نمی‌توانست دستش را بالا ببرد و به هواداران بگوید فحش ندهید؟

وی با اشاره به توهین‌هایی که به بازیکن ستارگان شد، بیان کرد: من از توهین‌هایی که به رهنما شد، گریه‌ام گرفت. تیم شهروند به درجه‌ای از قدرت رسیده که حس می‌کند هر کاری انجام دهد، یک نفر از آنها حمایت می‌کند. ناظر دیدار این تیم مقابل گیتی‌پسند و نیز بازی شهروند با ما، گزارش درستی به کمیته انضباطی ارسال نکرد.

سرپرست تیم ستارگان ورامین در پاسخ به این پرسش که آیا چیزی به زمین هم پرتاب شد یا خیر، اظهار داشت: دوستان گفتند هر کاری می‌‌کنید، وسیله‌ای به زمین پرتاب نکنید، البته دسته طبل و سنگ به زمین پرتاب شد. پدر طاها مرتضوی پشت نیمکت ما آمد و به ما فحاشی کرد. او چند فرد شرور را هم با خود آورده بود تا ترس ایجاد کند. هفته گذشته دو اتوبوس تماشاگر تیم شهروند به ورامین آمدند که این اتفاق، بدون هماهنگی ما بود. آنها در این سرما پیراهن‌شان را درآورده بودند و مشخص بود برای دعوا آمده‌اند.

تقوی با اشاره به درگیری پدر یکی از بازیکنان شهروند با ورامینی‌ها گفت: پدر مرتضوی گفت هفته گذشته پسرم را تعقیب کردید که او را کتک بزنید. پس چرا سندی منتشر نکردند؟ رضا لک روز قبل از بازی، عملاً تیم ما را تهدید کرد و گفت که جبران می‌کنیم. او مدعی شد کسانی که پشت سرش بودند به او توهین کردند اما اعضای تیم شهرداری قرچک آنجا نشسته بودند. چرا دروغ می‌گویید؟ بازیکنان ما به مغازه رفته بودند که یک نفر به آنها گفت خدا به دادتان برسد! برای تمرین به سالن رفتیم که دیدیم ۴۰-۳۰ نفر مقابل سالن ایستاده‌اند تا بازیکنان ما را کتک بزنند. از آنجا برگشتیم و شبانه در سالن دیگری تمرین کردیم. با این وجود چند نفر اراذل را شب بازی به مقابل هتل ما فرستادند تا تمرکز ما را به هم بزنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ستارگان در بازی سوم حاضر می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: ما انتظار عدالت داریم. نماینده کمیته انضباطی در سالن حاضر بود و از او می‌خواهیم در مقابل اتفاقات رخ داده، واکنش نشان دهد. وگرنه مطابق مصوبه هیئت‌مدیره باشگاه، در بازی سوم به میدان نمی‌رویم تا حریف با نامردی به مرحله بعد صعود کند. بازی سوم یا در سالن بدون تماشاگر ساری یا در شهری بی‌طرف برگزار شود. سالن شهروند غیرمجاز است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که فصل آینده از برگزاری دیدار در این سالن جلوگیری شود. چون ما سال آینده در این زمین بازی نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.