یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در لغو میزبانی ایران ضمن بیان این‌که ایران امن‌ترین نقطه جهان است، شیطنت‌های عربستان سعودی را موجب صدور چنین مصوبه‌ای عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کار، گفت: پس از گذشت سه سال از تصویب قانون برنامه ششم توسعه که متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته را لازم‌الاجرا کرده همچنان متناسب‌سازی کارگران بازنشسته‌ای که ۳۰ سال کار کرده‌اند اجرا نمی‌شود تا چند وقت دیگر هم مهلت اجرای قانون به پایان می‌رسد، اما هنوز دولت نسبت به این موضوع اقدامی نکرده است. چگونه یک کارگر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از عهده مخارج زندگی بر بیاید.

وی خطاب به وزیر نفت بیان کرد: پس از گذشت یک ماه هنوز هم موضوع کپسول گاز مایع پابرجاست، این موضوع فقط به گرمایش ارتباط ندارد بسیاری از واحدهای تولیدی به این کپسول نیاز دارند و نمی‌توانند مدت زیادی را برای دریافت آن در صف بایستند. بهتر است بخشی از این کپسول‌ها را آزاد کنید تا با قیمتی که تعیین می‌شود مردم بتوانند آن را خریداری کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا در لغو میزبانی ایران سیاسی است. ایران امن‌ترین نقطه جهان است و شیطنت عربستان سعودی که گاو شیرده آمریکاست باعث چنین مصوبه‌ای شده، فوتبال دوستان مطمئن باشند که با اقدام وزیر امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان خواسته آنها تامین خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )