سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اخیر AFC در خصوص لغو میزبانی ایران برای بازی‌های آسیایی تاکید کرد: نباید با فوتبال سیاسی برخورد شود، کشور ما کشوری امن و باثبات است.

به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه متروی ورامین، قرچک و پیشوا پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است، ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده، آقای نوبخت در این باره همکاری زیادی داشته و انتظار است اعتبار لازم در این باره تامین شود، چرا که روزانه بیش از ۱۲۰ هزار تردد بین شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا به تهران انجام می‌شود. این موضوع موجب تلف شدن وقت مردم، ترافیک سنگین و مصرف بیش از حد انرژی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با مسائل ورزشی ما به خصوص فوتبال سیاسی برخورد می‌شود. جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای امن و با ثبات است و اتهاماتی را که مطرح می‌کنند نسبت به ما وارد نخواهد بود.

نقوی حسینی گفت: وزیر خارجه اسبق انگلیس هنگام ورود به تهران گفت فکر می‌کردم به شهری جهان سومی می‌روم اما وقتی وارد تهران شدم احساس کردم که به مادرید آمده‌ام. کشور ما باثبات و امن بوده و نباید با ورزش سیاسی برخورد کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )