سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران گفت: ازبکستان چه در فوتبال و فوتسال بازیکنان توانمندی دارد و فکر می‌کنم بازی با ازبکستان برایمان تا حدودی مشکل ساز باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیلوفر اردلان، پیش از اعزام به تورنمنت کافا گفت: تیم هایی که در تورنمنت کافا حضور دارند تیم‌هایی هستند که بیشتر در فوتبال حضور دارند. با توجه به اینکه هیچکدام از تیم ها به غیر از ازبکستان که تیم ملی فوتسال بزرگسالان دارد، مابقی تیم ها تلفیقی از بازیکنان فوتبال و فوتسال خود را به میدان خواهند آورد و امسال برای اولین سال است که تیم فوتسال را تشکیل دادند. ازبکستان چه در فوتبال و فوتسال بازیکنان توانمندی دارد و فکر می کنم بازی با ازبکستان برایمان تا حدودی مشکل ساز باشد.

وی هدف از حضور در این تورنمنت را کسب تجربه مطرح کرد و گفت: این تیم بعد از دو سال شکل گرفته و یکسری از بازیکنان در دو سال قبل در کنار بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی حضور دارند. این بازیکنان به هیچ عنوان سابقه بازی ملی نداشته و بدون شک به این تورنمنت می توان به چشم مسابقات تدارکاتی خوبی نگاه کرد.

اردلان ادامه داد: چرا که بازیکنان تجربه کسب می کنند و کادر فنی نیز مشکلات، نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می کند. علاوه بر کسب تجربه صد در صد به فکر نتیجه و کسب مقام هستیم اما همانطور که در بالا اشاره کردم بسیاری از بازیکنان اولین بازی ملی خود را تجربه خواهند کرد.

بانوان ایران در رقابت های کافا با تیم های ملی فوتسال جوانان ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار می کنند. بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه ۶ تیمی برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.