پیشکسوت استقلال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید تصمیم عجولانه‌ای در خصوص میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی دوران آماده سازی نیم فصل را سپری می کند که با لغو یک دیدار آنها در لیگ برتر و دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا، در یک بلاتکلیفی خاصی به سر می برد.

در این خصوص افشین حاجی چور هافبک پیشین تیم آبی‌ها به خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در طول تاریخش بالا و پایین زیاد داشته اما این بلاتکلیفی کم سابقه است. بنده خدا فرهاد مجیدی باید تیمش را برای کِی و برای کدام بازی آماده کند؟

وی افزود: وقفه بین دو بازی رسمی خیلی زیاد شده و این سرمربی را آزار می‌دهد. حفظ شرایط بدنی تیم برای مجیدی بسیار سخت است و امیدوارم با برنامه هایی که دارد در این راه موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقاتی که منجر به سلب امتیاز میزبانی از ایران در آسیا شده تصریح کرد: این تصمیم درست نیست و AFC باید منصفانه و بدون غرض به این موضوع نگاه کند نه این که اسیر لابی های پشت پرده ای شود که برخی کشورهای ذینفع و با نفوذ دستی در آتش آن دارند. این تصمیم عجولانه‌ای بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه ایران گرفت.

حاجی پور تصریح کرد: تاکنون این همه کشور خارجی در رشته‌های مختلف ورزشی به ایران آمده و رفته‌اند. مگر کوچکترین اتفاقی برای کسی افتاده که AFC اینطور عجولانه در خصوص موضوعی به این مهمی نظر داد؟ فوتبال ایران نگین آسیا است و هیچ کشوری در آسیا مثل تیم‌های ایرانی هوادار ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نباید این تماشاگران را از فوتبال آسیا بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.