پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم از هم‌اکنون به دیدار هفته آینده تیمش مقابل لاتزیو می‌اندیشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا پس از برتری ۳ بر یک تیمش در خانه جنوا در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های سری A ایتالیا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره اظهار داشت: تمام اعضای تیم از جمله اوندر و اسپیناتزولا عملکرد خوبی داشتند. به خصوص در نیمه اول عالی بودیم و تقریباً بی‌نقص ظاهر شدیم. البته دریافت گل در آخرین لحظات نیمه اول ناراحت‌مان کرد. می‌دانستیم دو بازی مقابل تورینو و یوونتوس را فقط به اشتباهات خودمان باختیم. فرصت‌های زیادی در آن دو بازی خلق کردیم، بنابراین جایی برای نگرانی وجود نداشت.

وی در ادامه افزود: تیم فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کند، اما بعضی اوقات در ارسال پاس آخر کمی اشتباه می‌کنیم. با توجه به اینکه در هر بازی، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم، برای کسب برد فقط کافی است اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

فونسکا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش خاطر نشان کرد: لورنتزو پلگرینی، بازیکن کلیدی رم است. در دیدار با جنوا، پائو لوپس هم بسیار خوب بازی کرد. او استعداد زیادی دارد و در هر بازی، ارزش‌هایش را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال رم در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل لاتزیو هم گفت: دیدار هفته آینده با لاتزیو جدال خاصی برای همه است. از همین حالا ترکیب اصلی رم برای آن دیدار مشخص است، چون گزینه‌های زیادی برای تغییر ندارم! فعلاً همین بازیکنان را در اختیار داریم و باید پیش برویم. قطعاً خواهان برد در دربی هستیم، اما قبل از آن باید با یوونتوس بازی کنیم. می‌خواهیم در جام حذفی ایتالیا هم به موفقیت برسیم.

جدول رده‌بندی سری A

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.