اولگنار سولسشایر با وجود شکست در نبرد حیثیتی از نمایش شاگردانش رضایت داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر با وجود شکست ۲ - صفر تیمش در خانه لیورپول در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: بازیکنان تمام توان خود را به کار گرفتند. در ابتدای نیمه دوم کمی به تنگنا برخوردیم اما در ۲۵-۳۰ دقیقه پایانی پرس کردیم و باعث شدیم حریف عقب بنشیند. از این که روی یک ضربه کرنر و همچنین آخرین ضربه بازی گل خوردیم، ناراحتم اما نکات مثبت زیادی دیده شد. به نظرم در نیمه دوم مقابل تیمی خوب و در مکانی دشوار، عملکرد واقعا خوبی داشتیم. برای ضربه پایانی یا پاس آخر کیفیت لازم را نداشتیم. فرد کاملا سطح بالا ظاهر شد؛ دخه‌آ هم همین طور. ما به عنوان یک تیم و در قالب یک گروه تلاش کردیم.

او در ادامه افزود: مصدومیت بدی برای راشفورد پیش آمد. او ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. در بازی با ولورهمپتون مصدومیت جدیدی سراغش آمد. مشکلی از قبل نبود و همان جا و همان روز برای او اتفاق افتاد. راشفورد تا پس از تعطیلات میان فصل برنمی‌گردد. مدت اندکی او را نخواهیم دید. معمولا این آسیب دیدگی ۶ هفته طول می‌کشد اما خب، من پزشک نیستم. در ضمن احتمالا بعد از بازگشت مدتی باید دوران نقاهت را پشت سر بگذارد.مصدومیت زیادی برای بازیکنان بزرگ‌مان در این فصل پیش آمده است. شانس با ما یار نیست. شاید باید به دنبال گزینه‌های جانشین موقتی باشیم که ما را تا تابستان همراهی کنند. نیاز مبرمی به جذب مهاجم نداریم. باید ببینیم آیا گزینه مناسبی وجود دارد یا نه. همیشه به دنبال فرصتی برای تقویت کادر بازیکنان هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.