آنتونیو کونته از کسب تساوی مقابل لچه ناراحت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از تساوی تیمش مقابل لچه در بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A از نتیجه ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: باید صد کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشیم. اگر کسی نتواند به این سرعت برسد، نمی‌توانیم به پیروزی برسیم و در نهایت در رقابتی که به راحتی می‌توانستیم ببریم به مساوی رضایت دادیم. اگر سرعت متعادلی داشته باشیم، نمی‌توانیم به پیروزی برسیم. در نیم فصل اول باید با تمام قدرت خود به پیش می‌رفتیم زیرا اگر این کار را نمی‌کردیم، به تیمی کاملا معمولی تبدیل می‌شدیم. در ابتدای فصل خوب کار کردیم تا خیلی سریع به بالای جدول نزدیک شویم. اگر این گونه خوب ظاهر نمی‌شدیم، قادر نبودیم امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی اینتر در خصوص سیستم سه دفاعه لچه گفت: لچه خیلی عقب نشسته بود و سعی می‌کرد تمام فضاها را ببندد. باید بدانید بازی با چنین تیمی که عقب می‌نشیند، خیلی سخت است و باز کردن شکاف‌های دفاعی آن‌ها مشکل می‌شود.وقتی توانستیم تا حدی به دروازه آن‌ها نزدیک شویم، در ضربات آخر مقابل دروازه دقیق کار نمی‌کردیم. بازی ۲ تیمی که تاکتیک مشابهی دارند، آسان نیست.

کونته در خصوص احتمال انتقال کریستین اریکسن به اینتر افزود: هرگز چیزی غیرمعمول درباره بازار نقل و انتقالات و سخت شدن کار برای مربیان نگفه‌ام. مطابق معمول هر وقت من چیزی می‌گویم، رسانه‌ها آن‌ها را تحریف یا بزرگ‌نمایی می‌کنند. تکرار می‌کنم از بازیکنانی که در اختیار دارم، خوشحال هستم. باشگاه ارزیابی‌های خود را انجام می‌دهد و ما باید تلاش کنیم تا روند کسب امتیازات خود را حفظ کنیم. باشگاه برای نقل و انتقالات تصمیم‌گیرنده است. من فقط مربی هستم و وضعیت نقل و انتقالات را به اینتر واگذار کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.