سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون از تصمیم باشگاه‌ها برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند در حاشیه مجمع هیات فوتبال استان گلستان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی اظهار کرد: انشاءالله هفته آینده سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کنیم. هم گزینه‌های خارجی داریم و هم با گزینه‌های داخلی مذاکره کردیم. در این زمینه گویا رسانه‌ها از ما زرنگ‌تر هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی گزینه نهایی سرمربی تیم ملی محسوب می‌شود، گفت: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم. درباره این موضوع یک نفر تصمیم نمی‌گیرد. افرادی گزینه هستند و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.

او درباره این که دیدار استقلال و الکویت چطور برگزار خواهد شد، گفت: گویا این بازی به تعویق افتاده است. هنوز هم زمان جدیدی اعلام نکرده‌اند. اگر قرار باشد تیم‌های ایرانی از رقبای خود در آسیا میزبانی نکنند، قطعا انصراف می‌دهند. تا الان مساله‌ای که به طور رسمی موضع فدراسیون فوتبال است انصراف از لیگ قهرمانان آسیا است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که آیا حمید استیلی در تیم امید به کارش ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: فعلا برنامه‌ای درباره این موضوع نداریم.

بهاروند در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا مربیان خارجی از ایران می‌روند، گفت: آنها باید پولشان را بگیرند و البته برخی از آنها هم به خاطر دلایل شخصی از ایران می‌روند.

او درباره این که گفته می‌شد فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده بود هم گفت: نه. ما با کسی توافق نکردیم.

وی درباره بحث میزبانی نمایندگان ایران از رقبای خود در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: در این زمینه باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند و باشگاه‌ها هم برای مردم هستند. آنها هواداران میلیونی دارند. همین باشگاه‌ها تصمیم گرفتند اگر نتوانند از رقبا میزبانی کنند از لیگ باشگاه‌های آسیا انصراف بدهند ما هم حمایت می‌کنیم. آنها حق دارند چنین تصمیمی بگیرند. آنها به دنبال حفظ منافع خود هستند. اگر باشگاهی خارج از ایران از رقبای خود میزبانی کند هم تماشاگر را از دست داده است و هم منابع مالی زیادی باید هزینه کند.

بهاروند درباره پرداختی‌های فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس هم گفت: من از آن اطلاعی ندارم. بهتر است در این باره از سخنگوی فدراسیون بپرسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )