یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فوتبال با رقابت زنده است و باید تصمیم عاقلانه‌ای در برابر اقدام AFC اتخاذ شود.

جلال میزرایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام AFC و ایجاد محدودیت برای ایران بیان کرد: از نظر بنده قدرت گفت‌وگو و لابی گری ما با مراجع بین المللی بسیار ضعیف است. در چند هفته گذشته برخی از کشورها با توجه به منافع خود مسائل پیش آمده را بزرگ نمایی کرده و به AFC منتقل کردند و در آن جا تصمیماتی اتخاذ شد که به ضرر ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: آنها قصد دارند تا مسئله را حیثیتی کرده تا ما نیز از بازی‌ها انصراف دهیم. از نظر بنده نباید در این زمینه احساساتی عمل کنیم. باید با افرادی که دست بر روی دست گذاشتند تا AFC به این تصمیم گیری برسد برخورد شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وظیفه دفاع از منافع کشور را برعهده دارند و اتفاق روی داده یک نمره منفی در عملکرد آنان است. بیانیه این نهادها اکنون فایده‌ای ندارد و عدم حضور ایران در این بازی‌ها محرومیت باشگاه‌ها را به دنبال دارد.

میرزایی در ادامه تاکید کرد: ورزش با رقابت زنده است و زمانی که رقابت را از آن بگیریم چیزی باقی نمی‌ماند. مسوولانی که دست بر روی دست گذاشتند تا چنین اتفاقی روی دهد باید توبیخ شوند. قطعا هر کشور و باشگاهی به دنبال منافع خود است. و ایران نیز باید بتواند از حقوق خود در مراجع بین المللی از طریق گفت و گو دفاع کند با افرادی که کوتاهی کردند باید برخورد شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ادعای ناامنی در ایران بر اثر شرایط فعلی اعلام کرده که بازی هایی که ایران میزبان است باید در کشوری ثالث برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.