سرپرست باشگاه استقلال از اعلام آمادگی‌اش برای کمک به تیم فوتبال سپیدرود رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود رشت، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال و افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود در جلسه‌ای که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، شرکت کردند.

بخشی در ابتدا با اعلام خشنودی از حضور گیلانی‌ها در عرصه‌های مدیریت ورزش در سطح ملی گفت: وقتی یک گیلانی در مدیریت کلان مشغول به فعالیت است، بدون تردید باعث افتخار تمام مردم استان خواهد بود و آقای خلیل‌زاده از این امر مستثی نیست. امیدوارم با ورود افراد خوشنام و معتبر به ورزش استان بتوانیم شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم که بدون شک نتایج مثبت آن را در سطح جامعه مشاهده خواهیم کرد.

خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال ضمن ابراز تأسف بابت سقوط تیم ریشه‌دار سپیدرود از لیگ برتر به دسته اول گفت: باید برای فوتبال رشت کاری اساسی کرد تا برای همیشه بتواند در سطح نخست فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشد. سقوط سپیدرود اتفاق بدی بود که نباید رقم می‌خورد.

وی افزود: تیمی با پتانسیل انسانی و قدمت سپیدرود نباید دغدغه حداقل‌های روزمره را داشته باشد و برای شهر ما مایه تأسف است که یکی از برندهای فوتبال کشور در شهر خودش غریب است و مورد بی مهری قرار گرفته است. من چند سال پیش برای شاد کردن دل همشهری‌هایم آستین بالا زدم و جهت کمک به سپیدرود ورود کردم، اما برخی ناراحت شدند و بر خلاف میل باطنی از سپیدرود فاصله گرفتم.

سرپرست باشگاه استقلال با تقدیر از تلاش‌های افشین ناظمی برای حل مشکلات سپیدرود گفت: می‌دانم چقدر سخت است اداره کردن تیمی خصوصی که پشتوانه اقتصادی هم ندارد و از طرفی به دلیل داشتن هواداران بی‌شمار توقعات نیز زیاد است و باید در سطح مطلوب به وضعیت آن رسیدگی کرد. من قول می‌دهم هر کمکی که در توانم باشد برای بهبود وضعیت سپیدرود انجام خواهم داد.

ناظمی نیز با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و خلیل‌زاده برای برای دغدغه‌های‌شان در ارتباط با سپیدرود رشت گفت: هواداران سپیدرود کمک‌هایی را که شما سه سال پیش در لیگ دسته اول به تیم‌شان کردید، فراموش نکرده‌اند و بدون شک اگر آن حمایت‌ها نبود هرگز موفقیت‌های بعدی سپیدرود رقم نمی‌خورد.

مدیرعامل سپیدرود این باشگاه را جزیی از آثار معنوی و فرهنگی شهر رشت خواند و گفت: ما از تیمی با ۵۱ سال قدمت صحبت می‌کنیم که در همه محله‌ها و طبقات مختلف اجتماعی جایگاه ویژه‌ای دارد و سپیدرود جزیی از هویت کلانشهر رشت و استان گیلان است که متأسفانه این ایام، روزهای سختی را می‌گذراند.

وی با ابراز خوشحالی از اعلام آمادگی خلیل‌زاده برای کمک به سپیدرود تصریح کرد: سپیدرود دارای هواداران باوفایی است که هرگز کسی را که قدمی در جهت کمک به تیم شان بر می‌دارند، فراموش نمی‌کنند و کمک به سپیدرود کمک به یک فرد یا نهاد یا گروه خاصی نیست و در واقع کمک به هویت یک شهر و استان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.