باشگاه اتلتیکومادرید بار دیگر برای به خدمت گرفتن مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه فرانسوی «اکیپ» خبر داد باشگاه اتلتیکومادرید به پروژه به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی بازگشته و بابت جذب این مهاجم اروگوئه‌ای در پنجره نقل‌وانقالات زمستانی ۱۰ میلیون یورو به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد داده است. روخی‌بلانکو مشکلاتی در خط حمله‌اش دارد و جذب این بازیکن را راهکار مناسبی برای خروج از این شرایط می‌بیند.

کاوانی ۳۲ ساله که این فصل در کنار مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده، قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم وضعیت مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود را زیرنظر دارند.

کاوانی که تاکنون در ۲۹۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۹۸ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، تاکنون با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

او این فصل تنها در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف (مجموعاً ۵۶۸ دقیقه) برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۵ گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.