عماد میرجوان، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیم فصل دوم کار سخت‌تری در پیش داریم ولی امیدوارم هواداران حمایت کنند تا بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره با ادامه همکاری‌اش با نفت مسجدسلیمان آن هم در حالیکه چند پیشنهاد خوب داشت، گفت: تیم ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت و همین موضوع باعث شد تا اکثر بازیکنان پیشنهاد داشته باشند. من هم چند پیشنهاد داشتم ولی باشگاه دریافتی‌ام را به آن حد مورد نظر رساند و در نهایت در این تیم ماندم. چند بازیکن دیگر هم چنین شرایطی داشتند ولی باشگاه به آنها پول داد، قرار است به‌زودی به دیگر بازیکنان هم پول بدهند تا دریافتی‌ها برابر شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از ماندن در نفت مسجدسلیمان پشیمان نیست؟» تاکید کرد: وقتی مشکلات مالی وجود داشت، طبیعتا تردیدهایی به وجود می‌آمد ولی خوشبختانه الان مشکلی وجود ندارد. قسمت نبود که از نفت مسجدسلیمان جدا شوم، خوشحالم که همکاری من با این باشگاه ادامه دارد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. تلاش من این است که برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم.

میرجوان در ارتباط با شرایط تیمش برای نیم‌فصل دوم عنوان کرد: در ۱۶ بازی گذشته فقط یک بار شکست خوردیم و این نشان می‌دهد تیم خوبی داریم. خوشبختانه با اضافه شدن چند بازیکن، تیم ما تقویت شده و تلاش می‌کنیم تا بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم. در نیم فصل دوم کار سخت‌تری در پیش داریم ولی امیدوارم هواداران حمایت کنند تا بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.