سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه ظاهراً انگیزه‌ای برای صعود به جام جهانی در مسئولان فدراسیون وجود ندارد، اظهار کرد: مربیان داخلی توانمندی همچون امیر قلعه‌نویی و علی دایی از دارایی‌های ما هستند که هرکدام شایسته نشستن بر روی صندلی هدایت تیم ملی هستند.

رضا مهاجری در حاشیه برگزاری اردوی نیم‌فصل تیم نساجی مازندران بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: اردوی خوبی بود و در این شرایط به بندرعباس آمدیم که جای تشکر دارد در یازده روز اردوی برگزارشده همکاری مناسبی از سوی مسئولین و مردم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه این اردو از همه لحاظ چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری در سطح ایده آل برگزار شد، اظهار کرد: توانستیم در این اردو از لحاظ بدنی و هماهنگی فنی به سطح مناسبی رسیدیم و امیدوارم نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتر آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه در نیم‌فصل دوم به‌صورت ۱۰۰ درصد نتوانستیم جذب کنیم، خاطرنشان کرد: باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که تمامی توان خود را برای تقویت تیم نساجی در نیم‌فصل دوم به کار بست و بازیکنان موردنیازمان را به‌غیراز یک پست جذب کنیم.

وی ادامه داد: تمامی تلاش ما این است دل هواداران نساجی را شاد کنیم و تا اینجای کار تمامی توان خود را به کار بسته‌ایم و ازاین‌پس قول می‌دهیم چه به لحاظ نتیجه و چه لحاظ فوتبالی شرایط بهتری را در نیم‌فصل دوم رقم بزنیم هرچند این کار سخت است.

مهاجری در خصوص شرایط بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان، عنوان کرد: به نظرم با این شرایط تیم ملی نیازی به سرمربی ندارد زیرا ظاهراً انگیزه‌ای برای صعود تیم ملی به جام جهانی وجود ندارد و احساس نمی‌شود.

وی بیان کرد: به یک فوتبالی برمی‌خورد که وقتی تیم ملی فوتبال کشورمان هفت سال در صدر آسیا بود و پس از مدت‌ها توانست دو دوره متوالی راهی جام جهانی شود اکنون در چنین وضعیت بلاصاحبی به سر می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه شرایط را خودمان برای خودمان سخت کردیم با عدم انتخاب مناسب سرمربی تیم ملی، اضافه کرد: باید مربی آورده شود که شرایط حاکم بر کشورمان را بداند و با علم به‌تمامی جوانب راهی کشورمان شود.

وی با بیان اینکه نباید با یک اتفاق کوچک مربی قهر کند و نیمکت تیم ملی را رها کند هرچند این مشکلات در تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم به وجود آمد و این امر زیبنده فوتبال کشورمان نیست، عنوان کرد: این‌چنین مواردی بازتاب‌های بین‌المللی دارد و سیمای کشورمان را مخدوش می‌کند.

مهاجری با تأکید بر اینکه فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر در جهت انتخاب سرمربی تیم ملی اقدام کند، افزود: مربیان داخلی توانمندی همچون امیر قلعه‌نویی و علی دایی از دارایی‌های ما هستند و باید در صورت نیاز یک تمرین دهنده خوب خارجی در کنارشان قرار دهیم.

وی ادامه داد: اگر ده سال پیش تیم ملی را به قلعه‌نویی و دایی تحویل دادیم آن زمان تجربه کافی را نداشتند اما امروز همه تجربه لازم را دارند هم از اسطوره‌های فوتبال کشورمان هستند و هم توانایی هدایت نیمکت تیم ملی را دارا هستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه مربیان داخلی در شرایط فعلی درک بهتری از فوتبال کشورمان دارند و مدیریت بهتری را می‌توانند انجام دهند، بیان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق رقم بخورد زیرا جامعه ما نیاز به شادی دارد و یک برد تیم ملی می‌تواند جامعه را شاد کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران برای حضور در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکنانی همچون حسین ماهینی و روح‌الله باقری‌ اردویی یازده‌روزه را در بندرعباس برگزار کرد و شنبه ۵ بهمن‌ماه در نخستین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ مهمان پیکان تهران خواهد بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp۴

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.