یک رسانه در کشور صربستان مدعی شد یکی از بازیکنان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید برنامه قتل یکی از هم‌تیمی‌های سابقش را داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه تلگراف صربستان ادعای عجیبی را مطرح کرده و نوشته است که رائول براوو بازیکن سابق رئال مادرید (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷) سعی در قتل هم‌تیمی صرب پیشین خود در تیم المپیاکوس یعنی دارکو کواچِویچ داشته است.

این نشریه با اشاره به حادثه تیراندازی و سوء قصد به جام بازیکن سابق رئال سوسیه‌داد در تاریخ هفتم ژانویه سال جاری مقابل منزلش در شهر آتن (حادثه‌ای که در آن او از فاصله سه متری از ناحیه مچ دست و زانو هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد) نوشته است که این سوء قصد با فرمان براووی ۳۸ ساله صورت گرفته است. در جریان تحقیقات برای شناسایی عوامل این حادثه، رائول براوو به عنوان یکی از متهمان این پرونده دستگیر شد اما طبق ادعای تلگراف، بازیکن سابق رئال مادرید عامل اصلی این حادثه بوده است.

مدافع پیشین کهکشانی‌ها که سال گذشته هم به عنوان یکی از عوامل سازماندهی کننده فساد گسترده شرط‌‌بندی برای تعیین نتایج بازی‌های فوتبال اسپانیا دستگیر شده بود، در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در تیم المپیاکوس با کواچویچ ۴۶ ساله هم‌تیمی بود.

با اینکه هنوز نقش داشتن براوو در تلاش برای قتل کواچویچ به اثبات نرسیده است، نشریه تلگراف صربستان مدعی شده است که حمله با بازیکن سابق تیم ملی این کشور مرتبط با ماجرای فساد شرط‌بندی در فوتبال اسپانیا موسوم به «عملیات اویکوس» بوده که رائول براوو به عنوان یکی از فرماندهان اصلی آن شناخته می‌شود و در عین حال گفته می‌شود که کواچِویچ و چندین فوتبالیست بازنشسته دیگر هم در آن ایفای نقش داشتند.

دارکو کواچویچ (راست) و رائول براوو (چپ) دو سال در المپیاکوس هم‌تیمی بودند

گفته می‌شود که بازیکن سابق رئال مادرید اخیراً به یک نفر در اسپانیا جزئیات دقیقی در مورد روش‌های او و هم‌دستانش برای تعیین نتایج بازی‌ها فوتبال ارائه کرده است و احتمال دارد که این ماجرا با حمله صورت گرفته با کواچویچ مرتبط باشد اگرچه پلیس معتقد است که حمله صورت گرفته به بازیکن سابق یوونتوس (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱) با هدف قتل او انجام نشده و صرفاً یک هشدار آشکار به او بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.