هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ مدعی شد تیمش کیفیت لازم را برای قهرمانی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هرتابرلین در هفته هجدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان از آمادگی شاگردانش اظهار اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ ابتدا اظهار داشت: منتظر نیم‌فصل دوم هستیم. وظیفه‌ای سخت در برلین خواهیم داشت. آنها خوب دفاع می‌کنند و پس از آن می‌خواهند سریع ضدحمله اجرا کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم. تیم بایرن مونیخ تحت هدایت کواچ این شخصیت را نشان داد و ما هم می‌خواهیم قهرمان شویم.

فلیک درباره وضعیت لواندوفسکی خاطر نشان کرد: لواندوفسکی چیزی تا آمادگی صد درصد و کامل فاصله ندارد. او کاملاً حرفه‌ای است و زمانی که ما در دوحه بودیم به صورت انفرادی بسیار خوب کار کرده است. در تمرینات متوجه هیچ مشکلی نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ در مورد عملکرد کوتینیو نیز گفت: کوتینیو باید بیشتر با هم‌تیمی‌هایش ترکیب شود و این اتفاق بهتر و بهتر شدن او را در پی دارد. او در یک سوم دفاعی حریف کیفیتی فوق العاده دارد و زمان‌هایی که حریف فشرده دفاع می‌کند، می‌تواند کمک حال تیم باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مکالمه‌ای بسیار بسیار خوب با صالی حمیدزیچ داشتم. هر دو مایلیم برای موفقیت بایرن مونیخ کار کنیم. موارد را مورد بحث قرار دادیم. مطمئنم او و تیم استعدادیابی می‌توانند برخی از خواسته‌ها را برای ما ممکن کنند، اما این به معنی انجام کارهای دیوانه‌وار نیست.

فلیک با ابراز رضایت از حضور در بایرن مونیخ گفت: اکنون نسبت به قبل از تعطیلات هیچ فشاری را حس نمی‌کنم. از وضعیت کنونی لذت می‌برم و کار کردن با تیمم واقعاً لذت‌بخش است. البته شما همیشه تحت فشار هستید. با بازگشت گنبری و لواندوفسکی اکنون گزینه‌های بیشتری در اختیار داریم و با بازگشت این دو می‌توان گفت دو خرید جدید داشته‌ایم. گنبری و لواندوفسکی به تمرینات اضافه شدند و برای بازی روز یکشنبه در دسترس خواهند بود.

وی در خاتمه اظها داشت: لوکاس هرناندز اکنون به بازگشت خیلی نزدیک است. او امروز دوباره در زمین چمن تمرین کرد. می‌خواهیم در هفته‌های آینده آزادی بیشتری به لوکاس بدهیم. مارتینس و کومان هنوز باید چند هفته دیگر از میادین دور باشند. مایلم تمامی این بازیکنان در فوریه و مارس به تیم اضافه شوند، چون آن زمان هفته‌های تعیین‌کننده‌ای پیش رو داریم.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.