عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان این که از موضع محکم و قاطع باشگاه های ایرانی که برابر تصمیم AFC و ظلم آن ایستادند، تقدیر می کنم، گفت: تصمیم باشگاه های ایرانی درخصوص شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهنده این است که زیر بار ظلم نخواهند رفت.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تصمیم AFC مبنی بر محرومیت تیم های ایرانی و برگزاری مسابقات خانگی در کشور ثالث، اظهارکرد: امنیت کشور ایران به هیچ عنوان قابل معامله با هیچ کشوری نیست و در این زمینه نیز با هیچ کسی معامله نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: اعتقاد داریم که کشورمان از امنیت کافی و کامل برای برگزاری تمام مسابقات بین المللی برخوردار است ولی متاسفانه AFC با این تصمیم ظالمانه خود، باعث شده است، تیم های ایرانی را که زحمات بسیاری برای رسیدن به اهداف خود می کشند، به صورتی محروم کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: جا دارد از موضع محکم و قاطع باشگاه های ایرانی که برابر تصمیم AFC و ظلم آن ایستادند، تقدیر کنم.

وی با بیان این که باشگاه ها برای شرکت یا حضور نیافتن در لیگ قهرمانان آسیا مختار هستند، افزود: تصمیم باشگاه های ایرانی درخصوص شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهنده این است که زیر بار ظلم این تصمیم نخواهند رفت و من به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون نیز پشتیبانی خود را از باشگاه های ایرانی اعلام می کنم و پیگیر مسایل آن ها در هیات رییسه هستم.

طالقانی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال قطعا در واکنش به این تصمیم AFC، اعتراض خود را اعلام خواهد کرد تا اگر عدالتی وجود داشته باشد، بتوانیم حق خود و کشور را از این تصمیم نا به خردانه AFC بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )