اولگنار سولسشایر امیدوار به نتیجه گرفتن تیمش در زمین صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد شیاطین سرخ از رقیبشان هراسی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: همان طور که چند هفته پیش درباره مصدومیت هری مگوایر به شما گفتم، درباره راشفورد هم می‌گویم به او زمان کافی را برای بازگرداندن به میادین خواهیم داد. امروز بررسی‌ها بیشتری انجام خواهیم داد و او را معالجه می‌کنیم. روز گذشته، زمان ریکاوری کردن راشفورد بود. احتمالا او برای بازی با لیورپول آماده نخواهد بود اما بیایید تا ببینیم در چند ساعت آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

او در ادامه افزود: ما برای رفتن به زمین آن‌ها و برنده شدن در آنفیلد به عملکردی بسیار خوب نیاز داریم اما فراموش نکنیم ماه گذشته سیتی را در خارج از خانه شکست دادیم، پاری‌سن‌ژرمن را در خارج از خانه بردیم و هنگامی که قرار باشد به مصاف صدرنشین لیگ برتر برویم، به عملکردی در حد و اندازه آن‌ها احتیاج داریم.

سولسشایر در پایان تصریح کرد: من به عنوان یک بازیکن هم در آنفیلد پیروز شده‌ام و هم شکست را تجربه کرده‌ام. شما باید انتظار چنین بازی‌هایی را داشته باشید. این یک نبرد بزرگ برای تیم ماست زیرا مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی خواهیم کرد.در ۲ بازی آخر مقابل لیورپول خوب کار کردیم اما بازی خارج از خانه در آنفیلد موضوع دیگری است.شما باید اطمینان حاصل کنید از این بازی لذت می‌برید اما آنفیلد می‌تواند یک مکان ترسناک و مرعوب کننده باشد. باید به خوبی آماده این بازی شویم زیرا برخی از بازیکنان جوان برای اولین بار در آنفیلد بازی خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.