پپ گواردیولا معتقد است رقیب تیمش بدون زحمت صاحب امتیاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از تساوی ۲- ۲ تیمش در خانه مقابل کریستال‌پالاس ادعا کرد رقیب برای کسب امتیاز چندان زحمت نکشید.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: ما تلاش کردیم و همه کار انجام دادیم. انگیزه بالایی داشتیم.به بازی بازگشتیم اما امتیاز از دست دادیم. فوتبال همین است. مانند بازی مقابل استون ویلا ظاهر شدیم و بنجامین مندی از سمت چپ و دیگر بازیکنان از مرکز حمله می‌کردند. ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم کمی مشکل داشتیم اما بعد از آن همه کار انجام دادیم. پالاس کار زیادی انجام نداد اما یک امتیاز گرفت!

او در مورد فاصله زیاد و دست نیافتنی با لیورپول در صدر جدول اظهار داشت:آنها از ۲۱ بازی، ۲۰ پیروزی به دست آورده‌اند و با چنین عملکردی، در تمام لیگ‌های جهان صدرنشین می‌شدند. وقتی فاصله آنقدر زیاد است، نگاه کردن به عملکرد لیورپول برای ما جالب نیست. بهتر است روی این تمرکز کنیم که خودمان در ادامه فصل چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

گواردیولا در مورد بازی با پالاس اضافه کرد: آن‌ها فصل گذشته هم با همین شیوه مقابل ما پیروز شدند. شوت‌های کمی در چارچوب داشتند اما گلزنی کردند. شاید در سلهرست پارک آنها کمی بیشتر خودشان را نشان دهند اما همیشه به شکل مشابهی بازی می‌کنند.درکل در تمام بازی‌ها مقابل آنها، کنترل میدان را در اختیار داشتیم اما گل دوم روی اشتباه خودمان بود و باید از چنین چیزهایی دوری کنیم. وقتی بازی ۲- یک شد، نباید به زاها فرصت آن نفوذ را می‌دادیم اما این کار را کردیم و بازی مساوی شد. دلیلش، تصمیم اشتباه بود.در تلاش هستیم تا این موضوع را حل و پیشرفت کنیم. در چنین موقعیت‌هایی باید ۴ مدافع عقب باشند و اجازه نفوذ ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.