سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در اولین نشست خبری‌اش قبل از بازی‌های این تیم اعتراف کرد رویکرد بازیکنان برای پذیرش او به عنوان جانشین غافلگیرش کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا امروز (شنبه) اولین نشست خبری خود پیش از بازی‌های این تیم را انجام داد. او که مردانش فردا در هفته بیستم لالیگا میزبان گرانادا هستند (از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران) در باره این بازی گفت: آنها می‌خواهند همان کاری که در نیم فصل نخست انجام دادند را تکرار کنند، پس احتمال اینکه یک بازی سطح بالا مقابل ما ارائه کنند، وجود دارد. بنابراین من تیمم را برای رویارویی با بهترین گرانادای ممکن آماده می‌کنم.

ستین در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش اعمال کرده است، اظهار داشت: راستش در یک چند روزی که با هم بوده‌ایم اوضاع واقعاً خوب بوده است، در واقع خیلی بهتر از چیزی که انتظار داشتم. همیشه این نگرانی را داشتیم که تیم چگونه می‌خواهد به تغییر مربی‌اش واکنش نشان دهد اما رویکرد بازیکنان و انگیزه آنها برای کار کردن و پذیرش تغییراتی که هر مربی در بدو ورودش به یک تیم انجام می‌دهد، مرا غافلگیر کرده است. من از همه بازیکنان راضی‌ام. هر روز صبح زمانی که از خواب بیدار می‌شوم می‌گویم خدای من! من قرار است این بازیکنان را تمرین بدهم.

ستین در پاسخ به این سؤال که آیا با لیونل مسی کاپیتان بارسلونا گفت‌و‌گویی داشته است، تأکید کرد: معلوم است که با او صحبت کرده‌ام. من با همه بازیکنانم صحبت کرده‌ام. لئو بازیکنی خاص است و ما هم قرار نیست این موضوع را از کسی پنهان کنیم اما من نه فقط با او بلکه با همه بازیکنانم صحبت کرده‌ام و این کار در تیم ما به یک عادت تبدیل خواهد شد. من دوست دارم نظر بازیکنانم و پیشنهاد آنها را درباره بازی تیم‌مان بدانم.

سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌ها درباره سبک بازی تیمش و اینکه آیا برای او زیبا بازی کردن بارسلونا مهم است یا کسب نتیجه، عنوان کرد: من همیشه پیروزی را ترجیح می‌دهم اما اگر با ارائه یک بازی بد پیروز شویم، ناراحت خواهم شد. من به بازیکنان تیم گفته‌ام که کسب نتیجه به تنهایی برای من ارزش ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.