محمد پنجعلی تاکید کرد: انتظارم این است که مسئولان ورزش کشور به صورت منطقی و با استناد به قانون مقابل تصمیم غلط کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پنجعلی در خصوص تصمیم عجولانه AFC مبنی بر محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا اظهار داشت: واقعا نمی دانم ملاک تصمیم کنفدراسیون فوتبال اسیا از سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا چیست چرا که به نظر نمی رسد منطقی پشت این اتفاق باشد به همین دلیل امیدوارم بدون جار و جنجال از حق میزبانی ایران دفاع کنیم.

محمد پنجعلی گفت: در شرایط فعلی جنجال درست نیست و جواب نمی دهد آنچه مسلم است حق با ایران است و از مسئولان ورزش کشور انتظار داریم با قدرت و با توسل به منطق نگذارند حق ایران تضییع شود .قطعا با قانون می توانیم مقابل کنفدراسیون اسیا و تصمیم غلطی که گرفته بایستیم.

وی ادامه داد: نباید به این رای و به این خواسته غیر منطقی که تیم های ایرانی نباید در لیگ قهرمانان اسیا در کشورمان میزبان باشند،بگذریم چرا که اگر بپذیریم قطعا از میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی هم محروم می شویم پس باید با قدرت پیگیری کنیم تا حقی از ایران و اهالی فوتبال ضایع نشود .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.