یک مربی ایتالیایی که سابقه سرمربیگری در باشگاه‌هایی از انگلیس، بلغارستان و امارات را در کارنامه دارد، به کادر فنی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه شهر خودرو خراسان، استفانو کوزین، مربی ایتالیایی و باسابقه با عقد قراردادی، به جمع کادرفنی تیم شهر خودرو ملحق شد.

این مربی ایتالیایی که هم‌اکنون با فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال همکاری است، در کارنامه خود سابقه همکاری با تیم ملی کامرون و باشگاه‌هایی در انگلیس، بلغارستان، امارات، فلسطین و قبرس را در کارنامه دارد. وی پیش‌تر دستیار والتر زنگا نیز بوده است.

کوزین از جمله مربیان صاحب عنوان در فوتبال دنیاست که با موافقت حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، به این تیم ملحق شد.

کارنامه کوزین به شرح زیر است:

هم‌اکنون همکارى با فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰۱۹ - سرمربى الاهلى فلسطین ۲۰۱۸-۲۰۱۹ سرمربى باشگاه ارمیس در قبرس ۲۰۱۸- سرمربى باشگاه بلک لیوپارد در آفریقا جنوبى (به قهرمانی کاپ لیمپوپو رسید) ۲۰۱۶-۲۰۱۷ دستیار زنگا در باشگاه وولور همپتون در باشگاههاى انگلیس ۲۰۱۵-۲۰۱۶ سرمربى باشگاه الشباب امارات ۲۰۱۴-۲۰۱۵ سرمربى الاهلى فلسطین(در این فصل، سه مقام قهرمانى کسب کرد) ۲۰۱۳-۲۰۱۴ دستیار زنگا در الجزیرة امارات ( مقام دوم کاپ خلیج در امارات- صعود به مرحله یک‌چهارم لیگ آسیا) ۲۰۱۲-۲۰۱۳ سرمربى الفجیرة ۲۰۱۱-۲۰۱۲ دستیار زنگا در النصر أمارات (کسب مقام دوم لیگ إمارات و راهیابى به آسیا ) ۲۰۱۰- النصر عربستان ۲۰۰۸-۲۰۰۹ سرمربى التحاد لیبى (کسب مقام قهرمانى پادشاهى لیبى) ۲۰۰۸- سرمربى بوتف در بلغارستان ۲۰۰۶-۲۰۰۸ مدیر فنى تیم هاى ملى کنگو (قهرمان کاپ زیر ٢

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.