استقلال در دیداری دوستانه با نتیجه ۳ بر یک داماش را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و داماش امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. در این بازی ارسلان مطهری در دقیقه ۲۳، دیاباته در دقیقه ۲۸ و تبریزی در دقیقه ۹۳ برای استقلال گل زدند و حسین بابایی هم در دقیقه ۴۸ تک گل داماش را به ثمر رساند.

استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عظیم گوگ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری به میدان رفت. شاگردان مجیدی در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار توانستند توسط زکی‌پور و دیاباته به گل برسند اما داور این دو گل را مردود اعلام کرد اما در نهایت در دقیقه ۲۳ گل نخست استقلال توسط ارسلان مطهری به ثمر رسید. مطهری در این صحنه ریباند ضربه سر دانشگر را به راحتی وارد دروازه داماش کرد. در ادامه هم شیخ دیاباته در دقیقه ۲۸ توانست ارسال زکی‌پور را با ضربه سر به گل تبدیل کند. نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم، استقلال تغییراتی در ترکیبش داشت که پورحمیدی به جای حسینی، عارف غلامی به جای گوک و آرش رضاوند به جای مطهری وارد زمین شدند. نیمه دوم برای استقلالی‌ها خوب شروع نشد و در دقیقه ۴۸ داماشی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند. شوت حسین بابایی با وجود شیرجه پورحمیدی، بعد از برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل شد. در ادامه بازی اتفاقی نگران‌کننده برای تیم فرهاد مجیدی و استقلال رخ داد و عارف غلامی در دقیقه ۵۰ مصدوم شد. وضعیت مصدومیت این بازیکن بعد از تست‌های پزشکی مشخص می‌شود.

در ادامه بازی استقلال موقعیت‌هایی به دست آورد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند تا این که مرتضی تبریزی در دقیقه ۹۳ توانست با شوتی زیبا دروازه داماش را برای سومین بار باز کند. این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.