دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا مذاکرات‌شان برسر معاوضه دو بازیکن خود را از سرگرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آ اِس»، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره با یکدیگر برای معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ هستند. یوونتوس قصد دارد خط میانی‌اش را تقویت کند، به این منظور ایوان راکیتیچ را زیرنظر گرفته، بازیکنی که این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب آبی‌واناری‌ها نداشته است.

بر اساس گزارش این نشریه مادریدی، دو باشگاه پیش از این برسر انتقال این دو بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو بحث کرده بودند اما ارنستو والورده، سرمربی وقت کاتالان‌ها با این انتقال مخالفت کرده بود اما حالا با روی کار آمدن کیکه ستیِن این احتمال وجود دارد که این انتقال در پایان فصل عملی شود.

برناردسکی ۲۵ ساله که قابلیت بازی در دو پست هافبک نفوذی و بال را دارد، تا پایان ماه ژانویه ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد. او که در سال‌های اخیر یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های راه‌راه پوشان تورین بوده است، این فصل در ۱۹ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار یک گل‌زده و یک‌ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

راکیتیچ ۳۱ ساله هم که پیش از این بحث پیوستنش به تیم‌هایی همچون اتلتیکومادرید، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود، قراردادش در پایان فصل آینده با بارسلونا منقضی می‌شود. این هافبک کروات که این فصل بیشتر پشت بازیکنانی همچون سرخیو بوسکتس، فرنکی دیونگ و آرتور مانده، این فصل در ۱۹ بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و ۲ پاس گل هم ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.