میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از مهاجم گابنی توپچی‌ها به‌عنوان بهترین بازیکن این تیم در چند ماه اخیر یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت که انتظار پیشرفت بیشتری از بازیکنان تیم لندنی دارد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره اظهار داشت: کاری که کریس وایلد در نقش مربی شفیلدیونایتد انجام داده در نوع خود فوق‌العاده بوده است. دیدن یک سرمربی که به معنای کامل یک تیم را ساخته، عالی است. من همواره او را تحسین کرده‌ام.

وی در مورد محرومیت مهاجم آفریقایی تیم گفت: اعلام شده است اوبامیانگ برای سه بازی محروم خواهد بود. واقعاً متأسفیم؛ چرا که می‌دانیم او آن خطا را به عمد انجام نداد، اما باید این محرومیت را بپذیریم. اوبامیانگ زیر نظر من تمرینات فوق‌العاده‌ای انجام داده و شاید مهمترین بازیکن تیم آرسنال در چند ماه اخیر بوده است.

آرتتا درباره عملکرد دیگر مهاجم تیمش نیز خاطر نشان کرد: نگرانی لاکازت بابت گل نزدن باعث نگرانی من هم می‌شود. از عملکرد او طی هفته‌های اخیر راضی و خوشحال هستم. او می‌تواند بیش از اینها پیشرفت کند و فکر می‌کنم به اعتمادبه‌نفس بیشتری نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در واکنش به شایعه حضور جان استونز در این تیم هم تصریح کرد: سبک بازی جان استونز را بسیار دوست دارم. اگر شما به دنبال یک مدافع فوق‌العاده باشید، او تمام ویژگی‌ها را داراست. با این وجود به دنبال جذب او نیستیم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.