کاپیتان تیم فوتبال رئال‌مادرید می‌تواند این تیم را در مصاف خانگی با شاگردان لوپتگی همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، سرخیو راموس با توجه به مصدومیتی که در بازی‌ اخیر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا گریبانش را گرفت، ممکن بود شانس بازی مقابل تیم سابقش سویا در هفته بیستم لالیگا را از دست بدهد اما گویا این مدافع میانی اسپانیایی توانسته از بند مصدومیتی که برخی پیش‌بینی کرده بودند او را ۱۰ تا ۱۵ روز خانه‌نشین کند، رهایی یابد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که کاپیتان کهکشانی‌ها در بازی مقابل آندلسی‌ها به میدان برود.

راموس بلافاصله پس از بازگشت رئال مادرید از عربستان سعودی - جایی که رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شد - پروسه ریکاوری‌اش را آغاز کند و تا حد بسیار زیادی هم به حضور در بازی فردا (شنبه) تیمش امیدوار شده است. صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، می‌توان انتظار داشت که زیدان، کاپیتان تیمش را در ترکیب اصلی برای این بازی خانگی به میدان بفرستد.

در همین حال کریم بنزما و لوکا یوویچ هم توانسته‌اند از بند مصدومیت‌های‌شان رهایی یابند و در فهرست بازیکنان رئال مادرید قرار بگیرند. با این حال ادن ازار و مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت و فدریکو والورده به دلیل محرومیت نمی‌توانند رئال مادرید را مقابل سویا همراهی کنند.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سویا به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.