لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چند هفته وقفه امروز (جمعه) با دیدار شاهین شهرداری و شهر خودرو آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چند هفته وقفه در تعطیلات نیم فصل، از امروز (جمعه) با یک دیدار آغاز می‌شود. هفته هفدهم لیگ را تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو افتتاح می‌کنند. این مسابقه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شود.

تیم میزبان نیم فصل بدی را سپری کرد؛ کسب شش امتیاز، ۸ گل زده و ۳۳ گل خورده در ۱۶ بازی آماری است که شاهین را به قعر جدول چسبانده است. آن‌ها در جام حذفی هم برابر نفت مسجد سلیمان شکست خوردند تا با خیال راحت فقط و فقط به فکر بقا در لیگ برتر باشند. با آمدن میشو کریستیچویچ این تیم شرایط بهتری پیدا کرد و توانست در چند بازی برابر حریفان به تساوی برسد اما شکست‌های سنگین برابر استقلال و سپاهان در هفته‌های آخر نیم فصل شرایط را به حالت قبلی برگرداند. هنوز امتیازات زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما شاهینی‌ها اگر می‌خواهند کار در هفته‌های پایانی برایشان گره نخورد، باید از همین حالا از خیر هیچ امتیازی نگذرند.

در طرف دیگر میدان تیمی قرار دارد که مطابق فصل گذشته توانست خودش را در بیش‌تر هفته‌های لیگ جز تیم‌های بالای جدول قرار دهد. هر چند آن‌ها در شش هفته پایانی فقط یک برد کسب کردند و همین موضوع آن‌ها را از رتبه‌های بالایی به رده ششم رساند. تیم یحیی گل‌محمدی نسبت به دیگر تیم‌ها، نام‌ها بزرگ کم‌تری در تیمش داشت اما مانند فصل قبل از قافله مدعیان جا نماند. مالک و مدیرعامل شهر خودرو این فصل بیش‌تر از هر کار دیگری رفتن گل‌محمدی از تیم‌شان را تکذیب کردند اما بالاخره بعد از یک نیم فصل و با حواشی زیاد، گل‌محمدی راهی پرسپولیس شد تا هدایت شهر خودرو به مجتبی سرآسیابی برسد. حمیداوری، مالک شهر خودرو با گلایه از فشارهای وارد شده به او برای موافقت با جدایی گل‌محمدی گفت که یحیی با فشار از این تیم جدا شد. نام گل‌محمدی در بین نامزدهای هدایت تیم ملی هم بود اما سرانجام او راهی پرسپولیس شد. حالا باید دید روند خوب شهر خودرو در این دو فصل باز هم ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.