حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان به دنبال ناکامی تیمش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و عدم راهیابی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید استیلی بعد از حذف تیم فوتبال امید ایران از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰, اظهار داشت: جا دارد از مردم عزیز ایران بابت عدم راهیابی به المپیک عذرخواهی کنم. همه دیدند چقدر این بازیکنان فداکارانه و خوب کار کردند. ما در بازی با ازبکستان مستحق برد بودیم و مقابل کره نیز حداقل باید به تساوی می‌رسیدیم. در بازی امروز مقابل چین هم می‌توانستیم با تعداد گل‌های خیلی بالا پیروز شویم، ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: در دیدار مقابل چین ۲۵ شوت به سمت دروازه زدیم و ارسال‌های پرتعدادی داشتیم. در مقابل چینی‌ها یکی دو موقعیت داشتند, ولی ما خیلی بدشانس بودیم که توپ‌های‌مان به گل نرفت.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: همه دیدند که بچه‌ها چقدر تلاش کردند و چیزی که برای ما هم مهم است همین تلاش بازیکنان بود که با تعصب و غیرت بازی کردند.

استیلی در خاتمه تصریح کرد: از گروه ما کره و ازبکستان صعود کردند که برای آنها آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم این بازیکنان (تیم امید ایران) را از دست ندهیم و فراموش‌شان کنیم, چون آنها آینده فوتبال ایران هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )