معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صداوسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده گفت: در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان و مجلس ارائه شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش وزیر ورزش و جوانان، مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد تقی‌زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می‌شود، گفت: بزرگی اعداد درآمد صدا وسیما از محل تبلیغات زیاد است ولی پیش بینی ما این است حداقل صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود. مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: پیشنهاد اولیه و بهتر ما تقسیم پنجاه - پنجاه درآمد تلویزیونی از محل حق پخش بود ولی با این وجود در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد سی درصد اعتبار حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش و هفتاد درصد به سازمان صدا وسیما پرداخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.