سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید اولویت او و شاگردانش در این مقطع از فصل قهرمانی در جام حذفی انگلیس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری تکراری از دور سوم جام حذفی انگلیس با نتیجه ۲ بر یک میدلزبورو دسته یکمی را از پیش‌رو برداشتند و به دور بعد صعود کردند، پس از این بازی اظهار داشت: ما در جریان بازی بارها نزدیک بود نتیجه را ۳ بر صفر کنیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که اگر گل سوم را نزنیم و اگر در مقابل نتیجه ۲ بر یک شود به دردسر خواهیم افتاد و در نهایت همین هم شد.

وی افزود: ما می‌دانستیم که میدلزبورو حریف سرسختی است. آنها با فرستادن رودی گستده (مهاجم فرانسوی میدلزبورو) به زمین به بازی مستقیم روی آوردند و مشکلاتی را را برای ما به وجود آوردند. وقتی هم نتیجه ۲ بر یک بود، می‌دانستم که کارمان سخت خواهد شد. با این حال بازیکنان ‌ما سعی کردند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند و به خوبی از عهده ضربات شروع مجدد زیادی برآمدند. ما کارهای خوب زیادی در این بازی انجام دادیم و با وجود خوردن یک گل، بیشتر نگران این بودم که چرا نتوانستیم گل سوم، چهارم و پنجم را بزنیم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا اولویت تاتنهام حالا قهرمانی در جام حذفی انگلیس است؟»، اظهار داشت: در حال حاضر اولویت ما این نیست. اولویت ما بازی دشواری است که در لیگ برتر مقابل واتفورد در پیش داریم. زمانی هم که وقت تقابل با ساوتهمپتون (در مرحله بعدی جام حذفی) برسد، اولویت‌مان آن بازی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.