مالک باشگاه شهر خودرو مشهدمقدس گفت: مجموعه شهر خودرو بابت اتفاقات اخیر، دل‌شکسته است اما با قدرت و قوت و سفت و سخت با حضور بازیکنان جدید و مهاجم اوکراینی و مربی جدید به کارمان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، فرهاد حمیداوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو با سرمربی جدید خود اظهار داشت: امروز بعد از حدود ۶ ساعت جلسه به این نتیجه رسیدیم که مجتبی سرآسیابی جوان و سرمایه خراسان رضوی به واسطه نزدیک بودن به تفکرات یحیی گل محمدی، بهترین گزینه برای شهر خودرو است.

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: سرآسیایی دو فصل کنار یحیی گل محمدی و ۶ سال است که کنار تیم است و با بچه‌های تیم آشنایی کامل دارد؛ ایشان بهترین گزینه بود ضمن اینکه طی چند روز آینده آقای استفان کوزین ایتالیایی به عنوان دستیار اول به تیم ما می‌پیوندد.

وی افزود: وی در النصر و الاهلی امارات حضور داشته است؛ دستیار اول زنگا بوده و در الشباب عربستان و قطر و قبرس و بلغارستان و تیم ملی کامرون نیز حضور داشته است.

مالک باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: قرارداد ما با آقای سرآسیایی نیز یک و نیم ساله است و با ایشان ادامه خواهیم داد.

حمیداوی با اشاره به مشکلات شهر خودرو در روزهای اخیر بیان کرد: دوست دارم از این موضوع گذر کنم اما در مجموع باید بگویم که مجموعه شهر خودرو بابت اتفاقات اخیر، دل‌شکسته است اما با قدرت و قوت و سفت و سخت با حضور بازیکنان جدید و مهاجم اوکراینی و مربی جدید به کارمان ادامه می‌دهیم.

مالک باشگاه شهر خودرو افزود: دو سهمیه آزاد نیز برای جذب بازیکن در اختیار داریم که قطعا به ما اضافه می‌شوند و متاسفانه مهاجم اوکراینی مدنظر ما نتوانست تا قبل از ساعت ۱۲ شب گذشته قرارداد خودش را به ثبت برساند. فکر می‌کنم با نظر آقای سرآسیابی یک مهاجم برزیلی نیز به تیم ما اضافه شود.

حمیداوی تاکید کرد: آقای سرآسیایی دارای مدرک B آسیاست اما دستیار ایشان مدرک A آسیا را دارد و مشکلی برای حضور روی نیمکت ندارند.‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.