احمد گوهری، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سایپا مدعی شد تمام امید و انگیزه‌اش در این تیم کشته شده است.

احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جدایی‌اش از سایپا و نیم‌فصل سختی که در این تیم پشت سر گذاشت، گفت: من درباره سایپا حرفی نخواهم زد، چون به آقای مددی قول دادم که صحبتی در مورد اتفاقات گذشته نکنم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، ولی سکوت می‌کنم. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و با فکر و هدفی مشخص این تیم را انتخاب کردم، ولی تمام امید و انگیزه‌های من در این تیم کشته شد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سایپا در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید کرد: نمی‌دانم چرا این شرایط برای من در سایپا ایجاد شد، شاید در انتخاب تیم عجله کردم، ولی من سایپا را با اطمینان انتخاب کردم و فکر نمی‌کردم با چنین وضعیتی مواجه شوم. بعد از هر سختی یک آسانی است و امیدوارم که در تیم جدیدم شرایط خوبی داشته باشم.

وی با اشاره به حضورش در نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: این باشگاه تا دقیقه ۹۰ پای من ایستاد و باید از اعتماد مسئولان باشگاه، مهدی تارتار و همچنین آقای اینانلو تشکر کنم. امیدوارم روزهای خوبی در تیم جدیدم داشته باشم و می‌دانم این‌طور هم خواهد شد، چون کادرفنی نفت مسجدسلیمان از من شناخت دارد و در کنار این کادر خیلی راحتم. به مردم مسجدسلیمان هم سلام می‌کنم و امیدوارم این تیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیرد تا دل آنها شاد شود.

گوهری به نفت مسجدسلیمان پیوست

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.