سرمربی جدید پرسپولیس با بیان اینکه حضور در تیم ملی برای او زود بود، گفت: مربیگری در پرسپولیس کمتر از مربگیری در تیم ملی نیست.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس و برگزاری جلسه با مدیرعامل این باشگاه در جمع خبرنگاران درباره نحوه و شرایط انتقال به این تیم، گفت: این اتفاقی که افتاد، بین دو باشگاه بود و خیلی هم سریع و بدون هیچ حاشیه ای انجام شد. در این انتقال منافع دو باشگاه خیلی خوب تامین شد. واقعا خوشحالم که در اینجا هستم و باعث افتخارم است که بعد از هفت سال به عنوان مربی کار می کنم. می دانم که در این چند وقت هواداران در بحث بلاتکلیفی اذیت شدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر با تعامل خوب باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو انتقال خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم منشا اتفاقات خوب و یک شروع خوب شود.

سرمربی جدید پرسپولیس در واکنش به ناراحتی هواداران شهرخودرو بابت جدایی از این تیم و رفتن به پرسپولیس، گفت: در هر صورت به هواداران خوب مشهدی حق می‌دهم. در فوتبال حرفه ای خیلی اتفاق ها ممکن است رخ بدهد. چیزی که خیلی مشخص و مهم است، منافع باشگاه‌ها است. اگر من به این تیم آمدم، منافع شهرخودرو تامین شد و آن‌ها هم راضی بودند که این انتقال صورت گرفت. من یک سال و نیم در این تیم بودم و روزهای خوب و بدی را تجربه کردم. انصافا حمایت خیلی خوبی از شهرخودرو صورت گرفت و جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که با سختی‌ها و مشکلات برای رسیدن این تیم به این جایگاه تلاش کردند.

گل محمدی درباره اینکه با حضور در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد، اظهار کرد: در بحث ملی یک مقدار برای من از نظر تجربه زود بود. این فرصت در آینده برای من وجود دارد که به عنوان سرمربی انتخاب شوم. حضور در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست و از این اتفاق خوشحال هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )