سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیات رئیسه این فدراسیون تا ۱۰ روز آینده سرمربی تیم ملی را انتخاب و معرفی می‌کند، گفت: حضور امیر قلعه‌نویی و علی دایی در تیم ملی را تایید و تکذیب نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مهدی علوی با اشاره به برگزاری جلسه امروز (چهارشنبه) هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: در این جلسه گزارش کمیته فنی و توسعه درباره سرمربی تیم ملی مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت. در نهایت اعضای هیات رئیسه فرایند سرمربی تیم ملی را به آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) سپردند تا با بررسی همه جوانب و تاکید بر استفاده از ظرفیت داخلی بتوانیم در روزهای آینده سرمربی را انتخاب کنیم.

وی درباره اینکه گفته شده علی دایی و امیر قلعه نویی دو گزینه نهایی هیات رئیسه برای تیم ملی هستند، تصریح کرد: به طور کلی فدراسیون در مقطعی نیست که چنین خبری را تکذیب یا تایید کند اما مسلما مربیان شایسته و ارزشمندی در فوتبال کشورمان حضور دارند که می توانند سرمربی تیم ملی هم باشند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان مشخص شدن سرمربی تیم ملی، یادآور شد: مذاکرات به زودی آغاز می شود و فرایند بررسی ادامه خواهد یافت. فکر می کنم ظرف ۱۰ روز آینده جمعبندی نهایی هیات رئیسه به اطلاع عموم می رسد.

علوی در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم یادآور شد: هر زمانی برای برگزاری انتخابات تعیین شود بلافاصله مقدماتش انجام می شود و به اطلاع مردم می رسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )