مترجم سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: استراماچونی تاکید داشته که اگر مشکل حل شود دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف دانشیار مترجم آندرا استراماچونی در حاشیه دیدار استقلال برابر شاهین بوشهر که به پیروزی ۴ بر یک آبی پوشان انجامید در خصوص بازگشت استراماچونی گفت: من امروز با سرمربی ایتالیایی استقلال صحبت کردم. خصوصا بعد از صحبتی که وی در مورد خداحافظی اش کرده بود گفت: قرار است تا دوشنبه پول من به حسابم واریز شود. با توجه به اینکه شنبه و یکشنبه اروپا تعطیلات رسمی است، قرار شد روز دوشنبه مطالبات استراماچونی به حساب وی پرداخت شده و او به تهران بازگردد.

وی تاکید کرد: استراماچونی به من گفت قطعا روز دوشنبه با اولین پرواز به تهران باز خواهم گشت تا بتوانم هدایت تیم را برای دیدار برابر ماشین سازی به عهده بگیرم.

دانشیار در پاسخ به این پرسش که به استراماچونی گفته مشکلاتی به غیر از مسائل مالی بوده است، افزود: برخی مشکلات وجود داشته اما اصلی ترین مشکل، مسائل مالی بود که حالا قرار شده تا دوشنبه همه این اتفاقات به پایان رسیده و استراماچونی آماده برگشت به ایران باشد.

وی گفت: استراماچونی بیشتر ناراحتی اش به خاطر این است که بحث مبلغ قراردادش در همه جا عنوان شده و او از این موضوع بسیار ناراحت است. اما باز هم می گویم پس از پایان بازی با او صحبت کنم و وی تاکید داشت روز دوشنبه اگر مشکلم حل شود به طور حتم همان روز با اولین پرواز به تهران بازخواهم گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.