بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هر کسی به باشگاه استقلال بیاید همه چیز آماده است و فقط باید وضعیت را درست کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عارف غلامی پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: این نتیجه حاصل تلاش بچه‌ها است. خودمان را باور داریم و خدا را شکر بعد از بازی هفته قبل که‌ تمرکز نداشتیم، توانستیم این بازی با نتیجه پُرگل ببریم و نشاط را به تیم بازگردانیم. ممنونم از بزرگترهای تیم که کمک کردند.

وی در مورد انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه و اینکه به احتمال فراوان او مدیرعامل خواهد شد گفت: هنوز به صورت رسمی این موضوع را نشنیده‌ام که چه کسی آمده و چه کسی رفته است. ما به دنبال اسم‌ها نیستیم و دنبال یک نفر هستیم که تیم را درست کنند. همه چیز در تیم آماده است. من یک مصاحبه هم از یک هوادار شنیدم که گفته بود یک مربی آمده با یک مشت بازیکن «هله هوله» تیم را درست کرده! واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، نباید با یکسری کلمات درباره تیمی که صدر جدول است صحبت‌ شود. هواداران حق انتقاد دارند ولی می‌توانند با حمایت بیشتر قوت قلب ما باشند.

بازیکن تیم استقلال در واکنش به طرح این سوال که بازیکنان قید حضور استراماچونی را زده‌اند یا خیر؟ گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند، اگر قرار باشد کسی قید کسی را بزند، باشگاه است. این موضوع بالاخره تأثیرگذار است و ناراحت شدیم، اما ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید پایبند قراردادمان باشیم. مسئولان تلاش می‌کنند اما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد. این تیم راه قهرمانی را می‌رود و همه برای قهرمانی اینجا هستیم. هر کسی بیاید همه چیز آماده است و فقط بیاید وضعیت را درست کند. این شرایط برای تیمی که دو قهرمانی آسیا دارد و این همه بزرگتر در تیم هستند؛ زشت است.

غلامی درباره کنار گذاشته شدن از تیم فوتبال امید و اینکه گفته شد به خاطر کیفیتش از تیم کنار گذاشته شد،‌ عنوان کرد: اگر من بازیکن با کیفیتی نباشم برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. بعد از این همه وقت بازی در تیم امید و کاپیتانی، با این همه تلاشی که کردم به المپیک بروم، اگر باشم در خدمت تیم خواهم بود و اگر هم نباشم تمام ذهنم در اختیار استقلال است.

بازیکن تیم فوتبال امید درباره اختلافش با رضا شاهرودی مربی این تیم عنوان کرد: من عضو و کاپیتان تیم بودم، ترجیح می‌دهم احترام بگذارم. یکسری بحث‌ها پیش آمد که اگر بازگو کنم برای فوتبال ما خوب نیست. شکل زشتی داشت. بگذارید با آرامش تیم کار کند و ان‌شاءالله به المپیک برود.

فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال پای استراماچونی ایستادند، او هم باید فرصت بدهد/ ول‌کن این مسئله نیستیمفتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال شد/ فتحی رفت!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.