عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: باشگاه به تعهداتش نسبت به استراماچونی عمل کرده و امیدوار هستیم که این مربی حرفه‌ای دوشنبه به تهران بازگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتح الله زاده در اولین اظهار نظرش پس از انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره استقلال، گفت: مدارک مربوط به پرداختی به استراماچونی به این دلیل رسانه‌ای شد که هواداران تصور نکنند باشگاه در این پرداختی‌ها قصور داشته است.

وی افزود: اگر استراماچونی زودتر حسابش را معرفی می‌کرد این پول هم زودتر به دست او می‌رسید. الان هم از نظر ما این پول پرداخت شده و به دلیل تعطیلات شنبه و یکشنبه در اروپا مبلغ مورد نظر صبح دوشنبه به حساب او واریز می‌شود و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: پیش از این سمتی در باشگاه نداشتم که قرارداد استراماچونی را ببینم و در مورد آن صحبت کنم. اما باتوجه به سمتی که از امروز گرفتم، از فردا به جدیت برای حل مشکل وی و سایر مشکلات تیم تلاش می‌کنم و یک لحظه از تلاش دست بر نمی‌دارم.

فتح الله زاده گفت: ابتدای فصل که تیم نتیجه نمی‌گرفت، فشار برای تغییر استراماچونی بود که مدیریت باشگاه و وزارت ورزش پای این مربی ایستاد تا تیم به این مرحله رسیده که هم بازیهای خوبی انجام می‌دهد و خوب نتیجه می‌گیرد. لذا ما هم از استراماچونی انتظار داریم در پاسخ به اعتمادی که به وی شد، امروز قدری بیشتر تحمل کند. هواداران ما او را خیلی دوست دارند و به او خیلی احترام گذاشته و می‌گذارند و استراماچونی هم باید به این هواداران احترام متقابل بگذارد.

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال در خصوص رزرو بلیت وی برای بازگشت به تهران بیان داشت: نماینده آقای خلیل زاده در ایتالیا هستند و به محض این که خود استراماچونی اوکی بدهد، بلیت بازگشت او به تهران آماده می‌شود. ما خیلی امیدواریم باتوجه به علاقه خود او به استقلال و علاقه همسرش به ایران، این اتفاق زودتر بیفتد.

عضو هیات مدیره آبیها در ادامه بیان داشت: من قبول دارم شاید در گذشته قصوراتی صورت گرفته و بدقولی‌هایی شده و اصلا نباید می‌گذاشتند کار به اینجا کشیده شود، اما امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.