میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: تمام هواداران دیدند ما تلاش نکردیم در دیدار مقابل استقلال جلوی دروازه‌مان اتوبوس پارک و روی ضدحملات کار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, میشو کریستیچوویچ بعد از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: باید صادق باشم و بگویم که آنها استقلال بودند، تیمی خوبی هستند و پیروز شدند. باید به آنها تبریک بگویم. تمام هواداران دیدند ما تلاش نکردیم مقابل دروازه‌مان اتوبوس پارک و روی ضدحملات کار کنیم. استقلال موقعیت‌های بیشتری نسبت به ما داشت، اما ما هم شانس‌هایی داشتیم.

وی افزود: نمی‌دانم چگونه بگویم، اما بازیکنان زیادی در بازی قبلی و این بازی روی زمین افتادند و این حرفه‌ای‌گری نیست. به‌عنوان یک فرد ورزشی از داوران مسابقه هم راضی نیستم. متأسفانه در دو بازی آخر، نتیجه بازی ما را داوران عوض کردند. در این بازی‌ها یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد، اما مجدداً درباره این بازی باید بگویم استقلال تیم خوبی است، خوب بازیسازی و برنامه‌ریزی کردند. بازیکنان آنها فضاها و پست خودشان را به خوبی می‌شناسند و قطعاً نمی‌گویم اگر پنالتی هم گرفته می‌شد ما برنده می‌شدیم یا بازی مساوی می‌شد، چون استقلال یک تیم باکیفیت است. استقلال مستحق برد بود و در حال حاضر بهترین تیم ایران به لحاظ کیفیت بازی است. به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه کویلیتایا در بازی مقابل پرسپولیس پنج گل خورد و امروز مقابل استقلال چهار گل دریافت کرد و شاید برخی بگویند بهتر بود به درویشوند فرصت داده می‌شد و بهتر نیست به جای توضیح درباره عملکرد استقلال درباره عملکرد خط دفاعی شاهین صحبت کند، گفت: از زمانی که به تیم اضافه شدم، از بازیکنانی استفاده می‌کنم که در تمرین خودشان را نشان بدهند. نام آنها را نمی‌پرسیدم و هرکسی را که آماده‌تر شد، بازی دادم. قبل از این بازی فقط چهار بازی بود که به تیم اضافه شده بودم. ما در چهار بازی قبلی دو گل روی دو پنالتی دریافت کردیم و در چهار بازی قبلی عملکرد خط دفاعی ما خیلی خوب بود، اما گل‌هایی که امروز خوردیم مقصر آن خط میانی ما بود، نه خط دفاعی‌مان. به همین دلیل استقلال تیمی عالی است. آنها وقتی توپ را دریافت می‌کنند به جلو حرکت می‌کنند. مهدی قائدی حرکاتش ترکیبی نیست، خدا به او استعداد داده است که دریبل می‌کند و شوت می‌زند. چیزی نمی‌توانیم بگوییم. کویلیتایا هم از سایر دروازه‌بان‌ها بهتر است و نه فقط دروازه‌بان‌ها، بلکه هر بازیکنی آماده باشد بازی می‌کند. دلیلی هم ندارد کسی که در تمرین خوب نیست، از او استفاده کنیم.

کریستیچوویچ در واکنش به اینکه تیمش برای خروج از بحران نیاز به پیروزی دارد و آیا ابزار لازم را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: متأسفانه از زمانی که آمدم، یک بدشانسی داشتیم. زمان کافی نداشتیم، هر چهار روز یک بار بازی کردیم. با تیم‌های بزرگ تراکتور و استقلال بازی کردیم و بازی‌های بعدی ما هم سپاهان و شهر خودرو هستند. فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین نداریم و فقط دو روز فرصت داریم. با این حال داوران مقصر نتایج اخیر ما هستند، هرچند چهار امتیاز هم بد نیست. من امیدوارم با کمک مدیریت باشگاه بازیکنان جدید به ما اضافه شوند و شاهین در لیگ برتر بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.