سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری ضمن تمجید از تیم استقلال می‌گوید داوران در نتایجی که تیمش کسب کرده است، تاثیرگذار بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: صادقانه بگویم که استقلال تیم خوبی است و برنده مسابقه شد. همه دیدند که نمی‌خواستیم اتوبوس پارک کنیم و ضد حمله بزنیم. استقلال موقعیت‌های زیادی داشت، البته که ما هم شانس داشتیم. بازیکنان زیادی در این مسابقه زمین خوردند که این موضوع حرفه‌ای نیست. به عنوان یک ورزشی بگویم که از داوران راضی نبودم.

او ادامه داد:‌ داوران نتیجه دو مسابقه آخر ما را تغییر دادند. امروز نیز یک یا دو پنالتی برای ما اعلام نشد. باز هم می‌گویم که استقلال تیم بسیار خوبی است و آن‌ها به خوبی بازی‌سازی و برنامه‌ریزی کردند. اگر پنالتی گرفته می شد نمی‌توانم بگویم که ما برنده بودیم یا مساوی می کردیم. استقلال بهترین تیم ایران است و در این بازی مستحق برد بود. آن‌ها بهترین فوتبال را بازی می کنند.

سرمربی شاهین اضافه کرد: از مانی که به این‌جا آمدم از بازیکنانی استفاده می‌کنم که عملکرد خوبی در تمرین دارند. از هیچکس اسم نپرسیدم و مهم نیست در کدام تیم بودند. من ۴ مسابقه قبل از این دیدار به تیم اضافه شدم و ما در جریان مسابقه گل نخورده بودیم و تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. تا قبل از این مسابقه عملکرد دفاع ما بسیار خوب بود. مقصر گل‌های امروز ما خط میانی تیم بود و به همین دلیل است که استقلال یک تیم عالی است. آن‌ها توپ را می گیرند و رو به جلو حرکت می کنند. خدا به قائدی استعداد داده؛ او دریبل می‌کند و گل می‌زند. ماکس از همه دروازه بان‌ها بهتر است و اگر دروازه‌بان دیگری بهتر باشد بازی می‌کند. دلیلی وجود ندارد وقتی کسی در تمرین خوب نیست از او استفاده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آبا ابزار کافی در تیمش وجود دارد یا خیر بیان کرد: از وقتی که آمدم یک بد شانسی در تیم ما وجود دارد. اول اینکه زمان کافی در اختیار نداشتیم و باید هر ۴ روز یک بار با تیم های بزرگی بازی کردیم. این یک بدشانسی برای ما بود البته داوران نیز در نتایج ما مقصر بودند. امیدوارم با کمک کادر مدیریتی بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند. شاهین در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.