کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل این تیم برابر شاهین گفت: در دو بازی اخیر ترکیب تیم را آقای استراماچونی انتخاب کردند و اگر مشکل‌شان حل شود روز دوشنبه به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از پیروزی چهار بر یک تیم فوتبال استقلال برابر شاهین بوشهر در نشست خبری شرکت کرد و گفت: از بازیکنان باغیرت استقلال تشکر می کنم که از نظر ذهنی خود را برای این بازی اماده کردند و به یک برد خوب دست پیدا کردند.

وی در مورد ویدئو منتشر شده از سوی استراماچونی گفت: ایشان در این چند روز حرف های متناقض شنیدند. صحبتی که من با باشگاه داشتم قرار شده که مشکل استراماچونی روز دوشنبه حل شود و اگر این حرف ها درست باشد ایشان دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

غفوری در مورد انتخاب ترکیب تیم نیز گفت: در دو بازی اخیر ترکیب تیم را خود آقای استراماچونی انتخاب کردند. امروز هم ترکیب را خود ایشان انتخاب کردند و در طول بازی هم نکات لازم را مطرح کردند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدواریم حرف هایی که به ما زده شده و وعده هایی که داده شده عملی شود و تکلیف مدیرعامل و سرمربی تیم مشخص شود. اولین بار در دنیا است که یک تیم سرمربی و مدیرعامل و سرپرست را از دست می دهد.امیدوارم مشکلات بازیکنان هم حل شود.

وریا غفوری در مورد اینکه تعویض های دیدار برابر شاهین را چه کسی انجام داد، گفت: ما در این دیدار برابر تعویض ها و ترکیب تیم از آقای استراماچونی کمک گرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.