مدافع پیشین استقلال گفت: تیم های پایتخت هر دو طی سالهای گذشته از این اتفاقات بد دچار آسیب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال برابر شاهین بوشهر گفت: از بردی که استقلال بدست آورد بسیار خوشحالم. این تیم راضی کننده بازی کرد و توانست بدون سرمربی هم به یک پیروزی خوب دست پیدا کند و در صدر جدول باقی بماند.

مدافع پیشین استقلال در مورد اتفاقاتی که این روزها برای استقلال افتاده است، گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس در سالهای گذشته از این شرایط آسیب دیده اند. تا زمانی که این دو تیم خصوصی نشوند همین وضعیت وجود خواهد داشت و این مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خصوصی سازی این دو تیم انجام خواهد شد یا خیر گفت: بعید می دانم این اتفاق بیافتد. سالها ست که قرار است خصوصی سازی شود اما مطمئن باشید که این چنین نخواهد شد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص خداحافظی استراماچونی هم گفت: با صحبت هایی که من شنیدم قرار است که وی دوباره به استقلال بازگردد. گفته می شود روز دوشنبه پول به حساب او واریز خواهد شد و سرمربی استقلال به تهران آمده و هدایت آبی پوشان را برعهده خواهد گرفت.

صادقی افزود: از هواداران ممنون هستم. آنها در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشته و همیشه کنار استقلال بوده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از گزینه های مدیرعاملی می توانند در استقلال موفق باشند گفت: من در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم. شرایط استقلال سخت است و هر کسی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می شود باید عملکرد موفقی داشته باشد و به طور حتم می دانم روزهای سختی را سپری خواهد کرد.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تغییرات اساسی که صورت می گیرد آرامش به اردوی استقلال باز گذشته و این تیم بتواند روند بردهایش را ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.