سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید مسئولان باید به کمک تیمش بیایند.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. به بازیکنانم به خاطر این بازی تبریک می‌گویم. خیلی خوب جنگیدیم و تا لحظه آخر بر خواسته‌هایمان پافشاری کردیم و مستحق چنین نتیجه‌ای بودیم. در نیمه اول سه بازیکن جلوی ما جمع بازی می‌کردند. زمان‌هایی از نیمه اول را به تیم حریف واگذار کردیم. وقتی که تغییر سیستم دادیم و هافبک‌هایمان را جلوتر آوردیم، کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم هم حریف را خوب پرس کردیم. مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

او درباره صحبت‌های خطیبی هم که گفته بودتیمش مستحق سه امتیاز بوده است هم بیان کرد: تیم ایشان مستحق سه امتیاز بود؟ این نظر ایشان است. فکر می‌کنم او باید بازی را دوباره نگاه کند ولی به نظر او احترام می‌گذارم. ما خیلی بهتر بودیم و شانس‌های زیادی هم داشتیم. در تمام نیمه دوم از محوطه جریمه بیرون نیامدند. اگر بخواهیم درباره بازی منصفانه صحبت کنیم آن‌ها هر پنج دقیقه یک بار روی زمین می‌خوابیدند و وقت کشی می‌کردند. من هیچ‌وقت چنین اجازه‌ای به بازیکنانم نمی‌دهم که به خاطر کسب نتیجه وقت کشی کنند. به عنوان یک مربی حال کسی را که باخته است درک می‌کنم.

اسکوچیچ اضافه کرد: من فعلا هیچ برنامه‌ای ندارم. اگر مسئولان الان برای کمک به تیم بیدار نشوند پس کی بیدار می‌شوند؟ این نتیجه یک فرایند نیست که ما الان چنین جایگاهی در جدول داریم. این فقط نتیجه زحمت کادر فنی و بازیکنان است. در این شرایط خودمان را آدم‌های بزرگی نشان دادیم. قطعا نیاز به ۵ بازیکن برای تقویت تیم داریم. قبل از بازی دو بازیکن‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم همه سیستم تیم را تغییر بدهیم. اگر بخواهید با این شرایط یک سال سرمربی‌گری کنید واقعا کار سختی است.

سرمربی صنعت نفت درباره احیای شدن میلاد جهانی هم بیان کرد: بله کار یک مربی همین است. از این قضیه خوشحال هستم که هر چیزی که از بازیکنانم خواسته بودم را انجام دادند. بعضی وقت‌ها از جهانی خواسته‌های زیادی داشتم. میلاد جهانی گاهی اوقات به جای اینکه برای تیم بازی کند برای تماشاگران بازی می‌کرد. مهم این است که در خدمت تیم باشید. باید بگویم که او امروز بازی خیلی خوبی انجام داد. من میلادی می‌خواهم که در خدمت تیم باشد. من قصد ندارم کیفیت کار او را بگیرم. هیچ‌وقت از او چیزی که در توانش نیست را نمی‌خواهم. برای من تنهای تنها تیم اهمیت دارد. تمام تمرکز من بر این است که چگونه بهترین ترکیب را برای بردن انتخاب کنم. نام برای من مهم نیست.

او ادامه داد: ریکانی هم بازی را از روی نیمکت شروع کرد. او ۱۰ روز مصدومیت داشت. بعد از ریکاوری بازی‌های ما با فاصله کمی برگزار شدند. من چه کاری می‌توانستم بکنم؟ باید به او بازی می‌دادم یا تمرین اضافی؟ از لحاظ بدنی کمی خالی شده است. چند روز گذشته سعی کردیم با تمرین او را از لحاظ بدنی بالا بیاوریم. ریکانی قطعا بازیکنی مهمی برای ماست.

اسکوچیچ در پایان، گفت: خیلی سخت است که شرایط را پیش بینی کنیم. به خاطر همین می‌گویم که الان زمان بیداری مسئولان برای کمک به تیم است. باید به کمک تیم بیایند. اگر قرار نیست به ما کمکی شود پس بهتر است اجازه دهیم بازیکنان بروند. من به خودم چنین اجازه‌ای نمی‌دهم که یک سال اینجا بمانم و مربیگری کنم. همه ما از لحاظ شخصیتی از شرایطی که در آن قرار داریم، بزرگ‌تر هستیم. به تعبیری مستحق بودن در چنین شرایطی نیستیم. امروز هم از خوشحالی هواداران لذت بردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.