هواداران استقلال در اواخر بازی تیمشان مقابل شاهین بوشهر، علی فتح‌الله‌زاده را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۴ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

حدود ۱۵ هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

هنگامی که بازیکنان استقلال توپ یا موقعیتی را خراب می‌کردند، توسط هواداران تشویق می‌شدند تا روحیه خود را دوباره به دست بیاورند.

مهدی قائدی در دقیقه ۵۰ موفق شد گل دوم استقلال را به ثمر برساند و در این لحظه بود که هواداران استقلال باز علیه سلطانی‌فر شعار دادند و بعد از آن قائدی را "مهدی آقای گل" خطاب کردند.

این پایان کار نبود و هواداران استقلال پس از گلی که محمد دانشگر در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند، شعارهای خود را علیه وزیر ورزش روانه کردند. دانشگر پس از به ثمر رساندن گل، خوشحالی منحصر به فرد خودش را انجام داد.

هنگامی که مهدی قائدی می‌خواست در دقیقه ۶۱ پرتاب اوت دستی بیندازد، با ممانعت بازیکن شاهین روبرو شد و این مسئله واکنش شدید هواداران استقلال را به همراه داشت.

بعد از گلی که شیخ دیاباته در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند، جو ورزشگاه آزادی، بیش از پیش از هیجان بیشتری برخوردار شد و دیاباته با خوشحالی منحصر به فردش هواداران استقلال را به وجد آورد.

هنگامی که مهدی قائدی با مرتضی تبریزی تعویض شد، توسط هواداران به شدت تشویق شد.

در اواخر بازی، هواداران آبی‌پوشان پایتخت، علی فتح الله زاده، که نزدیک‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال است را تشویق کردند.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و هیجان خاصی ورزشگاه آزادی را فرا گرفت و هواداران استقلال به شدت بازیکنان تیم محبوب‌شان را تشویق کردند.

در انتهای مسابقه برخی تماشاگران آشغال‌های موجود در سکوها را جمع کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.