مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تساوی را نتیجه‌ای عادلانه برای تیمش در دیدار مقابل پارس جنوبی خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از جم، مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: روزهای خوبی در جم داشتم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. باید از هواداران دو تیم تشکر کنم که قبل از بازی ما را مورد لطف قرار دادند. انگار در خانه خودمان بودیم و دلتنگ این هواداران بودیم و آرزوی موفقیت برای آنها می‌کنم. بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول پارس جنوبی متفاوت عمل کرد و به گل هم رسید. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و سعی کردیم با ارسال از جناحین به گل برسیم و خدا را شکر این هم جواب داد. چیزی نمانده بود که رکوردمان را هم بشکند، اما خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر به گل تبدیل شد. فکر می‌کنم مساوی هم در مجموع عادلانه بود.

«با توجه به مشکلاتی که شرکت نفت دارد آیا تیم نفت مسجدسلیمان هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است. تا جایی که من می‌دانم حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد به بازیکنان پارس پرداخت شده است، اما در تیم ما به جز دو بازیکن که ۵۰ درصد گرفته‌اند، سایر بازیکنان ۲۰ درصد گرفته‌اند، ولی خدا را شکر توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. از مسئولان می‌خواهم با توجه به اینکه این سه تیم نفتی هواداران پر شور و محرومی دارند، عنایت ویژه‌ای به آنها داشته باشند. امیدوارم سریع‌تر کمک‌ها انجام شود تا این تیم‌ها دچار مشکل نشود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه پیش از این بازی اعلام کرده بود آخرین حضورش روی نیمکت نفتی‌هاست و آیا همچنان همین تصمیم را دارد، گفت: اجازه بدهید این سؤال را جواب ندهم، چون ما هر چقدر فکر می‌کنیم می‌بینیم با توجه به زمان‌بندی مسابقات هنوز دو سه بازی تا نیم‌فصل زمان داریم. با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی‌ها نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم،‌ اما قطعاً‌در تعطیلات نیم‌فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

تارتار در پایان تصریح کرد: خیلی خوشحالم که در اصل ما افتتاح کردیم این هتل را و خیلی تشکر می‌کنم. خدا را شکر این مشکل حل شد و امیدوارم این تیم حمایت شود تا سالیان سال در لیگ برتر باشد. خوشحالم تمام تیم‌ها می توانند در این شهر اسکان پیدا کنند و در نشست‌های خبری شرکت کنند. یک عذرخواهی هم انجام می‌دهم که روز گذشته به خاطر زمان پروازمان نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.